گزیده بیانات/

کمینگاه منافقین…

روابط عمومی ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ ۰

 

  • یکی از اتفاقات مهم دفاع مقدس که به عنوان صد و چهارمین عملیات انجام شده و هفتادمین عملیات آفندی در هشت سال دفاع مقدس و آخرین عملیات بزرگ پیروز، عملیات مرصاد بود که خدای تعالی او را کمینگاه برای نابودی منافقان و پایان کار آن‌ها قرار داد.

 

  • بعد از قطعنامه ۵۹۸ که در ۲۷ تیر سال ۶۷ پذیرفته شد، عراق دوباره به خرمشهر و به جنوب حمله کرد و تا نزدیکی خرمشهر آمد. وضعیت خرمشهر هم خیلی بحرانی شد؛ اما آن‌جا سپاه و ارتش و نیروهای بسیج و نیروهای نظامی دفاع جانانه کردند و دشمن را عقب بردند؛ اما در ۳۰ تیر دوباره از غرب توسط منافقین که عراق آنها را تجهیز کرد حمله‌ای را به سمت کرمانشاه انجام دادند؛ و چون بیشتر نیروها در جنوب بودند اینها احتمال دادند که بهتر بتوانند پیروز شوند.

 

  • تا تنگه چهارزبر پیش آمدند. تنگه چهارزبر بین اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه است. تا آنجا آن‌ها پیش آمدند. آنجا بود که رزمندگان اسلام در مقابل آنها ایستادند و منافقین چند هزار کشته دادند. شعارشان این بود ۴۸ ساعت دیگر از مهران به تهران. ۴۸ ساعته از مهران به تهران می‌رسیم. حرکت کردند و آمدند ولی آنجا رزمندگان آنها را زمین‌گیر کردند و نزدیک به ۵ هزار نفر کشته دادند و غنائم فراوانی هم به دست آمد. ولی چراغشان دیگر برای همیشه خاموش شد. البته هرازچندگاهی یک ابراز وجود و حرکت می‌کنند کشورهایی مثل فرانسه آمریکا و اخیراً هم آل سعود پلید از آنها حمایت‌هایی دارند که بتوانند برای آنها زمینه جاسوسی و خرابکاری در داخل را فراهم کنند.

 

  • جالب است کشورهای غربی از این‌هایی که دستشان تا مرفق به خون آلوده است و به خون بی‌گناهان آغشته است حمایت می‌کنند و اسم آنها را از لیست تروریست‌ها عالَم بیرون می‌کنند. بعد اسم سپاه پاسداران که در آرمان‌های او در اساسنامه او دفاع از مظلومان و محرومان قید شده است که در کل عالَم هرجا محرومی بود آنها قیام کنند و از حدود و ثغور اسلام دفاع کنند را در ردیف سازمان‌های تروریستی قرار دادند. لازم است دستگاه دیپلماسی ما مواضع محکم و روشنی را در این مورد داشته باشد. سپاه پاسداران نیروی انقلابی و مردمی است که در هر کجای عالَم مظلومی باشد و دست نیاز دراز کند و بتواند کمک کند حتماً قیام می‌کند و به کمک او اقدام می‌کند.

خطبه های نمازجمعه ۳۰/۴/۱۳۹۶

 

  • پنجم مرداد سال ۶۷ سالگرد پیروزی رزمندگان و مردم در عملیات مرصاد است. منافقین که مهم‌ترین مشخصه آنها جاسوسی و ترور است آن روز با نام فروغ جاویدان آمدند عملیات کردند اما پاسخ کوبنده‌ای از ایران به نام مرصاد دریافت کردند.

 

  • شرایط خاص آن روز را دوستان یادشان هست ۱۰ روز تقریباً از قطعنامه ۵۹۸ می‌گذشت . دو حمله گسترده یکی به سمت جنوب توسط عراق و دیگری به سمت غرب توسط منافقین با هجوم گسترده انجام دادند. مردم آماده شدند ریختند به بیابان‌ها در مقابل هر دو گروه ایستادند و از اسلام و انقلاب و شهرهای مختلف کشور برای دفاع هجوم آوردند.

 

  • دشمن هزیمت کرد. منافقین هم در آن کمینگاهی که به دست جنود الهی واقع شده بود منهدم شدند. کسانی که قصد داشتند ۴۸ ساعته تهران را فتح کنند همه عِده و عُده خودشان را از دست دادند و مفتضح شدند. البته برای کشور دستاوردهای خیلی زیادی را به همراه داشت. چهره منافقین آن قدر منفور و پلید است که دیگر نیازی به گفتن و بیان نیست. آن قدر بد بخت شدند که الان به دامن عربستان افتادند. وضعیت فرانسه و این‌ها هم که معلوم است. این روز پیروزی را گرامی می‌داریم . برای شهدای این عملیات و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از خدای تعالی علو درجات را طلب می‌کنیم.

خطبه های نمازجمعه ۱/۵/۱۳۹۵

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.