آیت‌الله حسینی همدانی:

القای ضعف و ناتوانی اقتصادی کشور، با واقعیت داشته‌های ما همخوانی ندارد

فضای مجازی ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰

القای ضعف و ناتوانی اقتصادی کشور، با واقعیت داشته‌های ما همخوانی ندارد

فرمانده و جمعی از معاونین لشگر ۱۰ سیدالشهدا (علیه‌السلام) کرج، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با ایشان دیدار و گفتگو کرده و به بیان گزارش اقدامات و برنامه‌های آتی لشگر در سال آتی پرداختند.

در این جلسه، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با گرامیداشت ایام مبارک ماه شعبان، بیان داشت: با توجه به محدودیت فرصت‌ها و منابع موجود، برنامه‌ریزی دقیق برای بهره‌گیری حداکثری از داشته‌ها و اولویت‌بخشی به برنامه‌ها، شرط پیشبرد و موفقیت در کار است.

وی با اشاره به ساختار عملیاتی لشگر، خاطرنشان ساخت: مهم‌ترین اولویت یک مجموعه‌ی عملیاتی مانند شما، قرار گرفتن افراد در یک تراز عملیاتی است که نیازمند تقویت توانمندی‌های آنان در حوزه‌های مختلف و آمادگی‌های جسمانی، روحی، آموزشی و مهارتی به‌منظور واکنش سریع در مواقع لزوم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خاطرنشان ساخت: نظام اسلامی، در طول عمر چهل‌ساله خود و از بدو پیروزی انقلاب، دائماً در حال مبارزه و مقابله با هجمه‌های دشمنان بوده است و نقش سپاه و پاسداران در این میدان، نقشی اساسی و ریشه‌ای است.

وی یادآور شد: منحصر نشدن سپاه در یک بعد نظامی و فعالیت‌های مقتدرانه و علمی آن در زمینه‌های سازندگی، اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی و اجتماعی مانند رسیدگی به معضل حاشیه‌نشینی، از ویژگی‌های پسندیده و مطلوب سپاه است که جای تقدیر و تشکر دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به لزوم مدیریت صحیح در بهره‌برداری از منابع و به‌کارگیری نیروها، اظهار داشت: با توجه به منابع عظیم طبیعی و انسانی که در اختیار کشور است؛ اینکه دائماً ایران به شکل یک کشور فقیر و منفعل نمایش داده می‌شود، با واقعیت همخوانی ندارد و جریانات و مسائل اقتصادی‌ای که هرچند وقت یک‌بار آشکارشده و جامعه را آزار می‌دهند، نشان از مدیریت ضعیف دارد.

وی ادامه داد: امروز که به تعبیر رهبری، وزارت خزانه‌داری آمریکا، به اتاق جنگ اقتصادی با نظام اسلامی تبدیل‌شده است، ما باید با اصلاح ضعف‌های مدیریتی و بهبود ساختارها، خود را در برابر این هجمه‌ها مقاوم کنیم و اقدامات سپاه در خصوص اجرایی کردن اصول اقتصاد مقاومتی، نمونه‌ی موفق این مقاوم‌سازی است.

نماینده رهبر انقلاب در استان البرز با اشاره به موقعیت استراتژیک استان البرز نسبت به سایر استان‌های کشور، یادآور شد: بدیهی است که آمادگی کامل نیروهای عملیاتی، باید در هر زمان و مکان و به‌طور پیوسته و دائم وجود داشته باشد؛ بااین‌حال، موقعیت اثرگذار استان البرز و جایگاه شما به‌عنوان نیروی معین پایتخت، نیاز به این آمادگی در نیروهای استان را، بیش‌ازپیش نمایان می‌کند.

وی با تأکید بر توجه بیشتر و تقویت رسیدگی به خانواده‌ی نیروها، خاطرنشان ساخت: امروز، دشمن نهاد خانواده را به‌عنوان یکی از اهداف اصلی خود موردتوجه و هجوم قرار داده است و این بنیان در معرض آسیب است؛ لذا هر اقدامی در خصوص تحکیم وحدت و استحکام این مجموعه‌ی اساسی، مطلوب و پسندیده است.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: تقویت بنیه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و بصیرتی خانواده‌های کارکنان، موجب مصونیت بیشتر ایشان و البته مجموعه‌ی شما در مقابل تهدیدات فکری و عقیدتی است و باید با برنامه‌ریزی مناسب، در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

در ادامه شاهد گزیده‌ای از تصاویر این جلسه هستید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.