رئیس بنیاد غدیر استان البرز:

اقتصاد و فرهنگ دغدغه مهم کاندیداها باشد

روابط عمومی (۲) ۰۸ شهریور ۱۳۹۸ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه اقتصاد و فرهنگ از مباحث مهم کشور است، بیان داشت: اقتصاد و فرهنگ باید دغدغه کسانی باشد که قصد کاندیداتوری دارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه هشتم شهریور‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه اقتصاد و فرهنگ از مباحث مهم کشور است، بیان داشت: اقتصاد و فرهنگ باید دغدغه کسانی باشد که قصد کاندیداتوری دارند.

وی در ادامه افزود: کاندیداها باید باور داشته باشند که در جنگ اقتصادی هستیم و چاره‌ای هم جز سیاست‌های ابلاغی رهبری در اقتصاد مقاومتی نیست.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز در ادامه تأکید کرد: کاندیدا باید برای جمع شدن ولنگاری فرهنگی نیز طرح و برنامه داشته باشد و نگوید بهشت رفتن کسی به ما مربوط نیست.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: رهبری دربیانی فرمودند: نماینده باید به فکر معیشت و فرهنگ مردم، دنیا و آخرت مردم باشد. پایبند به اقتصاد مقاومتی بوده و برای پیشرفت نگاهش به بیرون مرزها نباشد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.