امام جمعه کرج:

نباید اجازه دهیم اقتدار کشور مورد خدشه قرار گیرد

روابط عمومی ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰

نماینده ی ولی فقیه در استان البرز: متأسفانه در بعضی از تعاملات و مباحث سیاسی و دیپلماسی، بحث قدرت دفاعی کشور به مخاطره می افتد که این مقداری ناراحت کننده است.

صبح امروز آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی با امیر جمشیدی فر، ارشد نظامی لشگر ۲۳ ارتش و همراهان ایشان  دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار امام جمعه کرج با بیان اینکه ما تا جایی که توان داریم باید قدرت بازدارندگی مان را تقویت نمائیم، اظهار داشتند: قرآن می فرماید “ترهبون به عدوالله” یعنی کاری بکنید که دشمنان از شما بترسند.اینکه موشک نداشته باشیم، چون از ما می ترسند؛ نانو و فناوری و هسته ای نداشته باشیم، چون اگر داشته باشیم از ما می ترسند و به واسطه ی گرفتن این امور دیگر از ما نمی ترسند و ایران هراسی وجود نخواهد داشت، این هیچ ارزشی ندارد.

ایشان در ادامه با اشاره به مورد خدشه قرار گرفتن اقتدار کشور بیان داشتند: هر حرف و موضوعی که اقتدار کشور را مورد خدشه قرار دهد، باید محکم جلوی آن ایستاد و اجازه نداد که دیگر  تکرار شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه دادند: توان نظامی نیروهای مسلح در حد مقدور بالا برود. اگر این توان را در مقابل دشمنان از دست دادیم، در این صورت جرئت آنها برای تعدی بیشتر می شود. ما تاوقتی که هسته ای داشتیم، جرئت نداشتند قیمت نفت را پایین بیاورند.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه ما نباید از مبانی قرآنی خودمان کوتاه بیاییم ادامه دادند: قرآن کریم یکی از عوامل پیروزی رسول اکرم صلی الله علیه و آله را رعب برمی شمرد. در ماجرای فتح مکه، انداختن ترس در دل دشمنان اسلام با روشن نمودن مشعل ها و دیگ های جوشان، یکی از تاکتیک های مهم پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله بود. لذا اقتدار، صلابت و آرامش منطقه وابسته به همین قدرت نظامی و توان بازدارندگی است.

در ابتدای این دیدار امیر جمشیدی فر به بیان گزارشی از مراحل جذب دانشکده افسری آجا، مأموریت ها و امور فرهنگی انجام شده پرداختند.

گزیده ای از تصاویر این دیدار:

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.