تودیع و معارفه‌ی مسئولین سابق و جدید ستاد نماز جمعه‌ی شهر کرج

فضای مجازی ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۰

تودیع ستاد نماز جمعه شفیعیان ابوطالب

در این مراسم که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی، مدیر ستادهای نماز جمعه کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیاح و مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در استان البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی نوری و با حضور نمازگزاران جمعه برگزار شد، پیام رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی برای تودیع مسئول سابق ستاد قرائت گردید.

در این پیام آمده است: جناب آقای ابوطالب شفیعیان! خداوند منان منصب خادمی عابدان را نصیب کسانی می‌کند که هر جمعه در خدمت به اصحاب آدینه به زلالی آب و آیینه، عمل به‌فرمان “فاسعوا الی ذکر الله” کنند و بر سایر بندگان خدا سبقت جویند؛ از زحمات جنابعالی که سال‌های متمادی به‌عنوان مسئول ستاد نماز جمعه کرج تلاش نموده‌اید تشکر نموده و توفیقات شما را از درگاه ایزد متعال خواهانم.

آیت‌الله حسینی همدانی نیز در سخنانی، با اشاره به جایگاه مهم و حیاتی نماز جمعه و مصلای آن در هر شهر بیان داشتند: مصلای جمعه باید مرکز علمی، پژوهشی و ترویجی باشد، مصلای استان باید مرکز فرهنگی و قطب دینی استان باشد.

ایشان ضمن تشکر از فعالیت‌های حاج ابوطالب شفیعیان در جایگاه مسئول اجرایی ستاد نماز جمعه کرج، بیان داشتند: از عزیزانی که در طول این سال‌ها ستاد نماز جمعه را اداره کرده‌اند و به‌خوبی قداست و اصالت نماز جمعه را در تحولات مختلف حفظ کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه کرج ابراز امیدواری کردند: انشالله با ورود پتانسیل‌های جدید و همراهی و کمک کادر قبلی ستاد نماز جمعه شهر، شاهد تعالی و تقویت جایگاه نماز جمعه در شهر باشیم.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.