پیام تشکر و قدردانی نماینده رهبرمعظم انقلاب در استان البرز در خصوص انتخابات ۱۱ اسفند ماه

کارشناس روابط عمومی ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۰

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرج در پی خلق حماسه و مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم استان البرز در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، پیامی صادر نمودند.

متن پیام به این شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

🔹️ریزش عنایات ویژه رحمانی در یازدهم اسفند مصادف با بیستم ماه پر خیر و برکت شعبان که محفوف به رحمت و رضوان الهی است، شامل حال مردم بصیر و فهیم و زمان شناس ایران اسلامی و بویژه مردم ولائی و سرافراز استان قهرمان پرور البرز گردید. شما مردمِ هوشمند، بار دیگر با مشارکت آگاهانه و حداکثری خود، یاوه های شیطانی بوق های استکباری خارجی و ایادی مفلوک و وامانده داخلی را خنثی کرده، افتخار دیگری بر افتخارات گذشته افزوده و برگ مشعشعی از معرفت و بصیرتِ سیاسی به اوراق متراکمِ کتابِ عظمت و اقتدار و عزت و امنیت و استقلال ایران اسلامی اضافه کردید.

🔸️اقوام و اقشار و گروه های گوناگونِ مردم با علائق و سلائق مختلفِ فکری و سیاسی با حضور پر نشاط، در پای صندوق ها و رای به منتخبین خود، جهت تشکیل مجلس تراز، عملیاتِ سخت و نرم و شناختی دوساله شیاطین حیله گر، مبنی بر عدم حضور در انتخابات را خنثی کرده و قدمی دیگر به سمت اقتدار بیشتر و ایران قوی پیش بردند. طُوبَا لَهُم وَ حُسنُ مَآب.

🔹️اینجانب ضمن عرض تبریک به نمایندگان منتخب در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامیِ استان البرز و آرزوی توفیق در انجام مسئولیت خطیری که از طرف مردم بر عهده شما گذاشته شد، از همه آحاد مردم، جوانان عزیز و بخصوص رای اولی های گرامی و همچنین دیگر دواطلبان محترمی که با حضور و دعوتشان تنور انتخابات را گرم نگه داشتند و زمینه مشارکت بیشتر مردم در این آزمون مهم را فراهم کردند تشکر و قدردانی می کنم.

🔸️از همه کسانی که تلاش کردند تا این حماسه به بهترین وجه برگزار شود از شورای محترم نگهبان و هیئت های اجرائی از دستگاه های امنیتی اعم از فراجا و سربازان گمنام حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، از مجریان و ناظران پای صندوقهای رای، از رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز استان و دیگر رسانه ها و خبرنگاران کوشا و متعهد از اولیاء مساجد و مدارس از استاندار محترم که از ماهها قبل به همراه معاونان و همکارانشان تلاش مضاعف داشتند از ستاد نماز جمعه شهر کرج که برای آحاد مردم برنامه های متنوع تدارک دیدند و از همه کسانی که احیاناً نام آنها از قلم افتاد اما خالصانه زحمت کشیدند تشکر و قدردانی کرده از خدای منان برای آنان اجر و پاداش مضاعف خواستارم.

🔹️در پایان با خشوع و تضرع و سجده شکر به درگاه خالق متعال به خاطر نزول نعمت هایش و حمد و سپاس به خاطر عنایات مکرر امام عصر ارواحنا له الفداه، با گرامی داشت یاد امام (ره) و شهداء سعداء، برای ایران اسلامی و امت عزیز و غیور استان البرز اقتدار و سربلندی تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی و استقرار دولت مهدوی، تحت زعامت ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله العالی از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

✍️ حسینی همدانی

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.