آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان البرز:

تکریم کارگر تکریم خداست زیرا خدای تعالی اولین کارگر عالم هستی است/۱۴۰۰سال پیش دین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای را برای کارگران قائل شده است و هنوز به خوبی به آنها پرداخته نشده است/مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

کارشناس روابط عمومی ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، در آستانه یازدهم اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر، جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان بعدازظهر روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه) با حضور در حسینیه امام خمینی (رحمه‌الله علیه) دفتر نماینده ولی‌فقیه در البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن تبریک این ایام که به نام کارگر معروف شده است فرمود تکریم کارگر تکریم خداست زیرا خدای تعالی اولین کارگر عالم هستی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ۱۴۰۰ سال پیش دین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای را برای کارگران قائل شده است و هنوز به خوبی به آنها پرداخته نشده است، گفت:در فرهنگ دینی ما که برآمده از قرآن و عترت است، آیات و مجموعه روایات فراوانی در رابطه با بحث کار، کارگر و کارفرما آمده است که این نشان از اهمیت حفظ عزت و کرامت کارگران در دین اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متمادی با کارگران آن بیانات را بسیار کامل ، جامع ، دقیق و تبینی خواندند.و همچنین با اشاره به شعار سال تاکید کردند: امور مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

امام جمعه کرج در ادامه به ذکر بعضی از موانع رشد تولید در کشور که نتیجه آن تورم و نبود امنیت شغلی برای کارگران هست اشاره کردند و از جمله آنها به قوانین دست و پاگیر اداری ، عدم توزیع عادلانه ،وارادت بی رویه و.. پرداختند.

ایشان در پایان ضمن قدردانی از مجموعه کارگری استان از هم افزایی و همگرایی این بخش تشکر کردند و افزودند :مطالبات عزیزان در جلسات مختلف با مسئولین کشوری و استانی انتقال داده میشود و پیگیری خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز و تعدادی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.