با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان/

آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری البرز برگزار شد

کارشناس روابط عمومی ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، هم‌زمان با چهاردهم اسفندماه روز احسان و نیکوکاری، آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری با عنوان «جایزه ملی احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پیش از ظهر امروز (شنبه) با حضور حضرت آیت‌الله حسینی همدانی در حسینه امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

در این مراسم که به‌صورت سراسری و هم‌زمان با سایر استان‌های کشور برگزار شد از ۱۶ نفر از فعالین جهادی البرز در عرصه احسان و نیکوکاری تجلیل شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این مراسم در سخنانی ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد مبارک ماه شعبان المعظم از خدمات و تلاش‌های این جهادگران البرزی تقدیر و تشکر کردند.

ایشان در ادامه در توصیه‌هایی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب به اهمیت رونق تولید، اشتغال و اقتصاد جهت ریشه‌کن کردن فقر در جامعه تأکید کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای کمک به مشکلات معیشتی محرومین و نیازمندان، خاطرنشان ساختند: برخی اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای اشتغال‌زایی و حمایت از تولید بسیار ارزشمند بوده و اثرگذاری بیشتری دارد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم محمدمهدی پورسلیمانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران به ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت.

در انتشار این خبر سهیم باشید:
مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.