صف مردم جدا شد / اجتماع و راهپیمایی مردمی در محکومیت تخریب‌ها و آشوب گری سلطه گران

کارشناس روابط عمومی ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ۰

راهپیمایی مردم کرج در محکومیت اقدامات اخیر آشوبگران و حمایت از بیانات مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، اجتماع و راهپیمایی مردمی در محکومیت تخریب‌ها و آشوب گری سلطه گران صبح پنجشنبه با حضور گسترده مردم از میدان شهدا آغاز شد.

امروز همگان اعم از زن و مردم، پیر و جوان در لبیک به ندای رهبر انقلاب و محکومیت اغتشاشات اخیر به صحنه آمدند و بار دیگر حمایت خود از نظام و انقلاب را فریاد زدند.

راهپیمایان ضمن ابراز مطالبات اقتصادی خود، حساب خود را از آشوبگران جدا کردند و به دشمنان اعلام کردند که اجازه دخالت در امور داخلی کشور را نمی‌دهند.

مردم البرز با حضور گسترده در راهپیمایی دشمنان نظام و انقلاب را بیش‌ازپیش مأیوس و ناامید کردند.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای؛ گوش‌به‌فرمان توایم خامنه‌ای»، «ای رهبر آزاده؛ آماده‌ایم آماده»، «هیهات مناالذله»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» ازجمله شعارهایی است که امروز توسط راهپیمایان سر داده شد.

مردم همیشه صحنه البرز در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن خیانت اغتشاشگران و آسیب رساندن آنان به اموال عمومی از دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواستار شناسایی و محکومیت آنان شدند.

آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج در سخنرانی خود در جمع راهپیمایی کنندگان کرج گفت: مردم گله‌هایی دارند و گله‌مند هستند، اگر به خاطر سوءاستفاده دشمنان به خیابان‌ها نمی‌ریزند به این معنا نیست که دغدغه‌ای ندارند و مشکلاتشان برطرف شده بلکه پیرو رهبر معظم انقلاب هستند و شما هم به نجابت مردم اهمیت دهید و برای بهبود و رفاه حال مردم برنامه بریزید. (مشاهده متن کامل)

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای در محکومیت معاندان نظام و لبیک به بیانات مقام معظم رهبری قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

مردم عزیز و بصیر استان البرز هم‌صدا با سایر استان‌هایی که در همایش اقتدار امنیت ملی با حضور خود به نمایش گذاشتند و ضمن حمایت همه‌جانبه خود، از مواضع قاطع رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، اعلام داشتند، همواره گوش‌به‌فرمان رهبری بوده و تا پای جان مطیع امر رهبری خواهند ماند.

ستاد مردمی برگزاری مراسم از حضور با بصیرت، انقلابی و پرشکوه اقشار مختلف مردم استان البرز و همه شرکت‌کنندگان با بصیرت در راهپیمایی باصلابت «اقتدار و امنیت ملی» تقدیر و تشکر نموده، تداوم نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی که یادگار ارزشمند امام راحل و شهدای گران‌قدر بوده را تا اتصال به انقلاب منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) از خداوند قادر و متعال خواهان است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.