استاد حلقات صالحین استان البرز:

اولویت اول نوجوانان، مطالعه، تفکر و کسب علم است

فضای مجازی ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۰

دانش آموزان بسیجی و اعضای فعال حلقه‌های صالحین نوجوانان پایگاه بسیج شهیدان شرع پسند، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با استاد حلقات صالحین استان البرز دیدار کردند.

در این دیدار، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با خیرمقدم به این دانش آموزان بیان داشت: جوانی و نوجوانی، مهم‌ترین دوران در شکل‌گیری شخصیت انسان است و نباید به‌سادگی از آن عبور کرد.

وی اظهار داشت: عمر با هیچ سرمایه‌ای قابل‌مقایسه نیست و با طلا و پول نمی‌توان قدر آن را سنجید؛ در قبال این سرمایه باید حساس بود، چراکه دائماً در حال خرج شدن است و اگر در قبال آن بهره و فایده‌ای به دست نیاوریم، ضرر کرده‌ایم.

آیت‌الله حسینی همدانی دانش آموزان بسیجی را امیدهای فردای کشور دانسته و یادآور شد: جوانان و نوجوانان امروز، نیروهای فکری و مدیریتی فردای کشورند؛ دشمن نیز برای تحقق اهداف خود، سرمایه‌گذاری‌های سنگینی برای آسیب رساندن به این قشر جامعه انجام داده است.

وی تصریح کرد: درگذشته نیروی کار خارجی مشغول فعالیت در کشور بود و بحمدالله امروز توان جوانان داخلی جایگزین آن‌ها شده است، شاید دوباره در صورت نیاز بتوان چنین نیروها را به کار گرفت، اما هرگز نمی‌توان شهید مطهری‌ها و شهید بهشتی‌ها را از خارج از کشور وارد کرد.

استاد حلقات صالحین استان البرز تأکید کرد: باید اهل مطالعه و یادگیری بود و از مسائل به‌صورت سرسری عبور ننمود؛ در کنار تفریحات سالمی چون ورزش، اهل یادگیری و تفکر در موضوعات مختلف باشید و بدانید که اولویت اول کار شما مطالعه، تفکر و کسب علم است.

برای مشاهده تصاویر این دیدار، اینــــــــــــــجا کلیک کنید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.