امام‌جمعه کرج:

دانشجویان موضوع شناس، وقت‌شناس و اهل اقدام به‌موقع باشند

فضای مجازی ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ ۰

دومین نشست فصلی دانشجویان بسیجی البرز با آیت‌الله حسینی همدانی، صبح امروز در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج برگزار شد و دانشجویان به تشریح مسائل و مطالبات خود پرداختند.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه، با تسلیت ایام سوگواری صدیقه طاهره (سلام‌الله علیها)، بیان داشت: دانشجویان در بیان رهبری مؤذن جامعه معرفی‌شده‌اند و باید در مفهوم مؤذن و دلیل این نام‌گذاری تأمل و توجه کافی داشت.

وی تصریح کرد: یکی از شرایط مؤذن، تقوای اوست؛ مؤذن باید آگاه به موضوع و دارای توان شناخت افق و وقت باشد؛ والا او یک مؤذن گمراه‌کننده خواهد بود.

تعبیر مؤذن، تعبیر دقیق و خوبی است؛ اگر مؤذن دیر اذان بگوید ارزش اول وقت از دست می‌رود و اگر زود اذان بگوید، نماز مردم را خراب می‌کند؛ زمان موضع‌گیری و اقدام به‌موقع نیز در فضای دانشجویی بسیار بااهمیت است؛ دانشجویان باید موضوع شناس، وقت‌شناس و اهل اقدام به‌موقع باشند.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ انسجام داخلی نیروهای بسیجی اظهار داشت: انسجام انقلابیون مورد تأکید رهبر انقلاب نیز هست و عامل وحدت رویه و تقویت نیروها می‌گردد و نمایش این انسجام درونی جبهه‌ی انقلاب که در موضع‌گیری‌ها آشکار می‌شود، عامل عقب‌نشینی و شکست دشمن است.

برای مشاهده تصاویر این نشست، اینجا کلیک کنید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.