تجمع کنندگان در مقابل استانداری البرز:

استاندار باید موضع خود را به شکل رسمی اعلام و فتنه گران را برکنار کند

فضای مجازی ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۰

%d8%aa%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%ad%d8%b2%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ab%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-19

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز پیش از ظهر امروز در تجمع امت حزب‌الله که در مقابل استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به حواشی جلسه احزاب در استانداری البرز،‌ اظهار داشت: این گونه مسائل جای تاسف داشته و چرا در دولتی که مدعی تدبیر و امید و تعامل است، یک عده‌ای غیرمسئولانه و بدون در نظر گرفتن خطوط قرمز نظام اقدامات اینچنینی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی با بیان اینکه به سبب اینکه استانداری البرز محملی برای حضور یک عده ورشکسته سیاسی، حامیان جریان فتنه که نظام را تا مرز سقوط پیش برد و با دشمنان نظام همراهی کرد می‌شود، جای تاثر و اعتراض است، افزود: مرکز رسیدگی به امور مساجد و قاطبه ائمه مساجد نسبت به این موضوع اعتراض شدید دارند.

وی با اشاره به اینکه اعتراض ائمه مساجد لفظی نیست،‌ بیان کرد: اگر استاندار البرز و معاونین حرکتی در حوزه اصلاحی انجام ندهند و از مردم به سبب این حرکت وقیحانه عذرخواهی نکنند، عکس‌العمل جدی و محکمی را می‌بینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: ما خواستار همدلی و همراهی در شریط کنونی هستیم، ولی اگر بدانیم که از سوی استانداری اراده‌ای وجود ندارد بنا بر وصیت امام خمینی(ره) «اگر یک روزی دیدید که مسئولان اقدام نمی‌کنند، خودتان اقدام کنید، امت حزب‌الله اقدام کنند »، اعتراض خود را جدی‌تر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جای شرم و تاسف است که در ۲ سال اخیر در حوزه دینی فعالیت جدی از استانداری دیده نشده است، اضافه کرد: بارها شاهد تردد و برپایی جلسه، برنامه‌ریزی و توجه به عناصری در استانداری البرز بوده‌ایم که نه تنها فرصتی برای جمهوری‌اسلامی نیستند بلکه تهدید محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه هیچ سراغی از مساجد استان البرز، محافل انقلابی و اسلامی و حوزه‌های علمیه گرفته نمی‌شود، افزود: آقایان برای گردهم آوردن تشکل‌های سیاسی فتنه‌گر به راحتی وقت و فرصت دارند ولی فرصتی برای مساجد و محافل انقلابی استان ندارند و شرکت نمی‌کنند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز با اشاره به برپایی محافل کف و سوت در ماه عزاداری اهل بیت(ع)، گفت: در این جلسه درباره سران فتنه صحبت می‌کنند که ظلم در حق نظام اسلامی است و در حال حاضر در رافت اسلامی هستند ولی باید محاکمه شوند و وقیحانه به دنبال آزادی این افراد هستند.

وی با بیان اینکه اگر از این به بعد شاهد جریانات اینچنینی باشیم و استانداری نظام اسلامی محفلی برای فتنه‌گر باشد، به هیچ عنوان تحمل نمی‌کنیم، ادامه داد: ما تا نماز جمعه فردا منتظر اعلام موضع استاندار می‌مانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به حضور افرادی در حوزه استانداری که با فتنه‌گر و افراد مسئله‌دار مراودات دارند،‌ سبب ناراحتی و نگرانی ما می‌شود، گفت: ما به این مسئله اعتراض داشته و اگر استاندار البرز مدافع فتنه نیست و سران فتنه را مانند بزرگان نظام مقصر می‌داند،‌ موضع بگیرد.

وی با بیان اینکه در ۳ سال اخیر هیچ‌گونه موضعی از سوی استاندار در ارتباط با سران فتنه وجود نداشته است، ادامه داد: استاندار این سیاسی‌کاری‌ها را کنار بگذارد و به مردم خدمت کند،‌ نه اینکه طرفدار یک جریان سیاسی شود.

%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.