گزارش تصویری/

تجمع حزب الله کرج در حمایت از مواضع نماینده ولی فقیه در استان البرز

فضای مجازی ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۰

به دنبال حاشیه‌های ایجاد شده در نشست احزاب در استانداری البرز و عدم اعلام موضع از سوی استانداری، امت حزب‌الله امروز در جلوی استانداری البرز تجمع کردند.

به دنبال این امر مسئولان انقلابی و امت حزب‌الله از حرکت استانداری اعلام انزجار کرده و از استاندار البرز خواستار برخورد با عوامل و اعلام موضع شدند.

به سبب عدم اعلام موضع تا به حال حاضر از سوی استاندار البرز، امت حزب‌الله استان البرز در یک اجتماع بزرگ و آرام در مقابل استانداری البرز در جهت حمایت از آرمان‌های انقلابی اسلامی ایران جمع شدند.

در این تجمع شعارهای “از فتنه و فتنه‌گر اعلام برائت کنید” “ای مرجع قضایی اقدام انقلابی” “استاندار برائت برائت” و دیگر شعارهایی چون “مرگ بر منافق” “الله اکبر” “مرگ بر فتنه گر” سر داده شد.

در این تجمع گزیده‌هایی از سخنان نماینده ولی فقیه در استان البرز در این زمینه پخش شد و حجت الاسلام سعیدی، مسوول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، به عنوان نماینده تجمع کنندگان، طی سخنانی خواستار اعلام موضع رسمی و صریح شخص استاندار گردید.

در این اجتماع بیانیه‌ای در جهت اعلام مواضع امت حزب‌الله قرائت شد و طوماری هم توسط تجمع‌کنندگان امضا شد. اجتماع کنندگان خواستار اخراج مدیرکل سیاسی استاندار البرز هستند.

ضمنا فرماندار، فرمانده انتظامی استان، دادستان کرج و جمعی از مسئولین نیز در جمع تجمع کنندگان حضور یافتند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.