گزارش تصویری/

بازدید از اولین نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی استان البرز

فضای مجازی ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ۰

photo_2016-09-16_18-29-10

نماینده ولی فقیه در استان البرز، با همراهی سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان، ضمن حضور در محل برپایی اولین نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی استان البرز با عنوان “قهرمان های ایرانی” از وضعیت محصولات و شرایط نمایشگاه دیدن کرده و از خواسته ها، دغدغه ها و مشکلات ناشران و عرضه کنندگان این محصولات و مخاطبین و خریداران مطلع گردیدند.

اولین نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی استان البرز با عنوان “قهرمان های ایرانی” در پی مطالبه ی نماینده ی ولی فقیه در استان البرز برای برپایی چنین نمایشگاهی در خطبه های هفته ی گذشته ی نماز جمعه شهر کرج، برگزار گردیده است.

“نکته پایانی را هم عرض کنم، در راستای اقتصاد مقاومتی و ترویج کالای ایرانی؛ حالا یک سری مغازه هستند در سطح شهر همه جور جنسی را می‌فروشند اما دستگاه‌های دیگر نباید کمک کنند به این قضیه.

در مغازه‌ها هست و می‌خرند سر جایش، اما دستگاه‌های دولتی نباید زمینه فروش اجناس خارجی را فراهم کنند. نمایشگاه بزنند در نمایشگاه جنس چینی بنجل بفروشند. این برخلاف منویات رهبری است.

آن وقت این آقایان می‌گویند ما تابع رهبری هستیم. در مقام عمل باید اقدام داشته باشید. اقلّ اقلّ اقدام این است که جلوی مظاهر آن را بگیرید.

ما حالا برای اینکه توان مردم را هم کمک کنیم در این قضیه و هم بحث خرید کالای ایرانی تشویق شود از دوستان عزیزمان در ستاد می‌خواهیم که با بعضی هم صحبت شده که از فردا یا پس‌فردا ان‌شاءالله در مصلی فضایی را فراهم کنند که کالای ایرانی به خصوص لوازم‌التحریر عزیزانی که به مدرسه می‌روند و سال تحصیلی را شروع می‌کنند و ان‌شاءالله این لوازم‌التحریر یا اجناس دیگر که کاملا ایرانی است در اینجا در اختیار دوستان قرار بگیرد.

دوستانی هم که فقط جنس ایرانی دارند و می‌فروشند می‌توانند با مسئول ستاد صحبت کنند تا در حد توان و بضاعت مصلا به آنها کمک شود که زمینه فراهم شود. لااقل ما خودمان یک اقدامی را داشته باشیم تا ببینیم بقیه چه کار می‌کنند. (خطبه های نماز جمعه ۱۳۹۵/۰۶/۱۹)

گفتنی است این نمایشگاه به همت ستاد برگزاری نماز جمعه شهر کرج و جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی استان، در محوطه ی مصلای بزرگ کرج برپا گردیده و از بیست و پنجم شهریور تا دوم مهر ماه سال جاری پذیرای علاقمندان است.

درادامه گزیده ای از تصاویر این بازدید را مشاهده می نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.