خطیب جمعه کرج:

آیا دولت و بانک مرکزی به تعریف مشترکی از تروریست رسیده‌اند یا برجام دیگری در راه است؟؟

روابط عمومی ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ۰

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز با اشاره به اینکه انسان بزرگ کسی است که با مسائل بزرگوارانه برخورد کند گفتند: علی (ع) فرمود با کثرت وقار و تحمل نیکو می توان به وجود عقل استدلال کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزودند: ۸ شوال سال ۱۳۴۴ و قریب به ۹۳ سال پیش قبور ائمه بقیع توسط گروهی گمراه و خرافه پرست که مذهب وهابیت را بنا گذاشتند تخریب و دل شیعیان را جریحه دار کرد و البته این مذهب ساخته استکبار امروز با عناوین و اسامی متعدد جنایاتی را در دنیای اسلام انجام می دهد.

خطیب جمعه کرج اظهار داشتند: امروز روسیاهی خون های ریخته شده مسلمانان لکه ننگی بر دامن سران کثیف ،مرتجع ، پلید و هوس باز برخی از کشورهای اسلامی خواهد بود که سکوت کرده و یا حمایت می کنند چرا که پرورش یافتگان مکتب اهل بیت (ع) در قالب گردان های فاطمیون و زینبیون و فاتحین و …دست دراز شده به سمت مقدسات اسلامی را قطع خواهد کرد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه ۲۲ تیر ۱۰ سال پیش رزمندگان مقاومت اسلامی در جنوب لبنان در جنگ ۳۳ روزه پوزه اربابان وهابیت را به خاک مالیدند تصریح کردند: امروز نیز دشمنان جبهه ای عظیم برای مقابله و از بین بردن اسلام ناب ساخته اند و در مقابل رزمندگان اسلام بواسطه دفاع از ارزش های الهی به مبارزه با انها می پردازند .امروز رزمندگان این جبهه از همه کشورهای اسلامی هستند و همه برای دفاع از مرزهای حریم اسلام تلاش می‌کنند و شهید می دهند و اگر رزمنده سوری  یا لبنانی در ان منطقه به دست دشمنان به شهادت می‌رسد برای این است که به ایران آسیب نرسد.

امام جمعه کرج با اشاره اینکه ایران اسلامی از کشورهای مورد طمع دشمن است، گفتند: اگر از نیروهای مستشار ایرانی در آن منطقه به شهادت می‌رسند برای دفاع از کشور بوده و  این شهادت دفاع از اسلام و ارزشهای الهی است.

ایشان تاکید کردند: اگر نکته مذکور خوب فهمیده شود نباید در داخل همسو با بیگانگان کسی نق بزند که چرا تجهیزات دفاعی را باید زیاد کرد؟

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزودند: ارزش کلام فرمانده سپاه که در سخنان خود از تسلط صدها موشک بر مواضع دشمنان سخن به میان می آورد ترس را در دل دشمن می اندازد.
 امام جمعه کرج با بیان اینکه این سخنان باید گفته شود تا دشمن بداند که ایران نیز برای مقابل با دشمنان بدون برنامه نیست،متذکر شدند: سخن محکم  و با صلابت فرماندهان سپاه طمع دشمن را از بین می‌برد و در حال حاضر دشمن در پشت مرزهای ما کمین کرده و در صورتی که کوچکترین فرصتی به دست بیاورد به داخل کشور می‌آید.
آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه دشمن در طی ماه‌های گذشته به هروسیله ای تلاش کرد  که به داخل کشور نفوذ کند که در این باره ناکام شد،ادامه دادند: فردی در روزهای گذشته در کرج سخنرانی کرده است، گفتند: این فرد در سخنرانی خود گفته که مردم آرامش می خواهند و چرا فرمانده سپاه حرفی زده که مردم مضطرب شوند و کسی هم در جلسه در مقابل سخنان این فرد واکنشی نشان نداده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز، ادامه دادند: اولا به این افراد و همفکرانش که در مقابل قرار گرفته‌اند این امور ربطی ندارد و این افراد در زمان وقوع اتفاقی، خود را در مکانی پنهان می‌کنند تا آسیبی به آنها نرسد.
ایشان با بیان اینکه اگر این مواضع و آمادگی در مقابل دشمن نباشد دشمن دقیقه‌ای در اجرای نقشه شوم خود درنگ نمی‌کند، افزودند: این آرامش کنونی و همین نحوه سخن گفتن عزت مدارانه  نتیجه این سخنان است.
آیت الله حسینی همدانی خطاب به این فرد، تصریح کردند: اگربنا بود به گفته شما عمل شود که باید دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا برده و کشور را دو دستی تحویل دشمن داده بودیم.
امام جمعه کرج با بیان اینکه از ائمه مساجد البرز تقاضا داریم که در مقابل این افراد منحرف سکوت نکنند و مسجد را برای تربیت جوانان و نسل انقلابی آماده کنند، بیان کردند: ائمه جماعات مساجد را محل روشنگری و هدایت و تبلیغ اسلام ناب قرار داده و اجازه ندهند که عده‌ای سکولار با زبان چرب و شیرین مردم را نسبت به اسلام ناب بی تفاوت کنند.
خطیب جمعه کرج با بیان اینکه نباید مساجد و تریبون‌ها برای تاثیرگذاری بر جوانان و انحراف از مسیر اصلی به این افراد داده شود ، تاکیدکردند: ائمه مساجد به عنوان مشعل راه وظیفه دارند کودکان و جوانان را با روش پیغمبر در مساجد آشنا کرده و ترفند استکبار را برای برای  نفوذ و جذب این جوانان خنثی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفتند: تعدادی از افراد که با سخنان خود اذهان مردم را پریشان کرده و مردم را نا امید می‌کنند بدانند که اگر تغییری در این زمینه به وجود نیایید چاره‌ای جز تغییر آنها از مساجدی که هستند نداریم و در این زمینه به خواسته مردم عمل می‌کنیم.
ایشان با بیان اینکه مردم ما انقلابی و در مسیر انقلاب هستند و اسرائیل و اذناب آن را دشمن درجه یک خود می‌دانند و دست از ارزش‌ها بر نمی دارند،اظهار داشتند:  مردم ما با حرف یکی دو نفر که از روی شکم سیری و هوس و شکم بارگی سخن می‌گویند توجه نمی‌کنند و مردم  برای محو اسرائیل از صحنه روزگار در کنار رهبر انقلاب و رزمندگان مقاومت ایستاده‌اند.
امام جمعه کرج با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مواجه امروز ما با دشمن را به جنگ احزاب تشبیه کرده‌اند، گفتند: امروز تمام جهان کفر و الحاد با تمام توان در مقابل ایران اسلامی ایستاده است و قصد نابودی ما را دارد.
آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به روز ۱۸ تیرماه سال ۵۹ ،ادامه دادند: در این روز کودتای نوژه کشف و خنثی شد و ۱۸ تیر سال ۷۸ نیز دیدید که چه آشوب و بلوایی در دانشگاه درست شد و خسارت به بار آوردند.
ایشان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان، اظهار داشتند: مقام معظم رهبری  در این دیدار با صراحت نکاتی را در این بیان کردند که این سخنان باید مورد توجه همه  مخصوصا باید بیشتر مورد توجه دانشجویان قرار گیرد.
امام‌جمعه کرج با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در جمع داشجویان برای سوء ظن داشتن به جریان رسانه‌ای دشمنان، گفتند: جریان رسانه‌ای دشمن در راستای اهداف دشمن فضایی را ایجاد می‌کند تا  افکار مردم را به سمت دشمنان هدایت کرده و لازم است که در این زمینه هوشیاری لازم حفظ شود.
نماینده ولی‌فقیه در البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره دفاع از مبانی اسلام ناب و عدم سازش با ظالم گفتند: عده‌ای در صدد متهم کردن  انقلابی و انقلابی‌گری در کشور هستند و در این مسیر تلاش می‌کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به تاکید  بر مشخص کردن موضع افراد با فتنه در سخنان مقام معظم رهبری،  گفتند: متاسفانه در این استان تا موارد در این مورد مطرح می شود برخی شروع به اتهام افکنی و نسبت‌های ناروا می‌کنند.

ایشان با اشاره به اینکه افرادی در این استان در مدیریت‌های تاثیر گذار هستند که هنوز موضع خود را در زمینه فتنه مشخص نکرده‌اند، بیان کردند:در این استان گرفتاری‌ها‌، کم‌کاری و فتنه گری دیده می‌شود و برخی از مدیران همسو با فتنه سرکار هستند و وضعیت خود را نیز روشن نمی‌کنند و مانند موریانه با کار خود مشغول هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه این فتنه‌گران اسم امام و رهبری را می‌برند و ریشه می‌زنند، متذکر شدند: کسانی که در مصدر کار هستند هنوز از فتنه تبری نجسته و همچنان در مراکز دولتی استان مشغول به کار بوده و بیت‌المال در دست آنهاست.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با فرارسیدن روز عفاف و حجاب بیان کردند: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان بر حفط عفت جامعه تاکید کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه عده‌ای ۲ سال است به دنبال این هستند که ما را راضی کرده که در باره موضوع عفاف و حجاب چیزی بیان نکنیم، تاکید کردند:انسان عفیف با حفظ و صیانت از امانت الهی امین‌الله می‌شود و از بی عفتی و بدحجابی رنج می‌برد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه بدحجابی هویت انسان را از بین می‌برد، گفتند: دستگاه‌های متولی وظایف محوله را در باره حفظ عفاف و حجاب با قدرت انجام دهند و جلوی هنجار شکنان را بگیرند. تذکر لسانی باید در دستور کار قرار همه قرار گیرد، مردم نیز باید در این زمینه تذکر لسانی بدهند و دستگاه‌ها نیز لازم است که به وظایف خود به موقع عمل کنند.

آیت الله حسینی همدانی متذکر شدند: دشمن قصد دارد که سیطره خود را ‌بر فعالیت‌های بانکی اعمال کند و قرارداد aftf  که بانک مرکزی با سازمان بین‌المللی مبارزه با پولشویی و کارگروه ویژه اقدام مالی به توافق رسیده نیازمند توضیح و شفاف‌سازی برای مردم است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه این سازمان برای همکاری تعهداتی برای طرف قرار داد در نظر گرفته است،گفتند: ادعای این سازمان‌ها این است که ایران در زمره تروریست‌ها بوده و بنابراین اگر تعریف آنها را درباره تروریست پذیرفته باشیم و با آنها قرار داد بسته باشیم باید برای برقراری روابط با کشورهای غربی نه تنها از حمایت حزب الله لبنان و محور مقاومت دست برداریم بلکه ازتولید موشک و سلاح مورد نیاز خودمان و تامین بودجه سپاه پاسداران نیزباید خودداری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه در مورد قراردادهای نفتی مسائلی در نمازجمعه بیان کردم که دو ماه بعد اظهارنظرها در این زمینه آغاز شد، گفتند: سوال من این است که آیا دولت و بانک مرکزی به تعریف مشترکی از تروریست رسیده‌اند یا نه؟

ایشان با بیان اینکه هوشیاری در این زمینه لازم است، افزودند: نکند که برجام دیگری درست شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ما تمام شدنی نیست، تاکید کردند: طی چند روز گذشته  از فروش بوئینگ به ایران جلوگیری شده ‌و باید مراقب بود که مسائل و مشکلات جدیدی در این زمینه درست نشود.

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.