نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

عدم آمایش امکانات استان در حوزه فرهنگی و اجتماعی، مشکلی اساسی است

فضای مجازی ۰۱ تیر ۱۳۹۵ ۰

سازمان تبلیغات استانال برز (14)

جمعی از کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز و خبرگزاری مهر و حوزه هنری به‌عنوان نهادهای زیرمجموعه این سازمان، به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در این دیدار با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل (ره)، بیان داشتند: بحمدالله سازمان تبلیغات اسلامی در استان البرز فعالیت‌های مستمر و قابلی داشته و دارد و باصلابت و محکم در همین مسیر پیش خواهد رفت.

ایشان اظهار داشتند: در کنار برنامه‌های رسمی و وظایف قانونی‌ای که بر عهده‌ی این سازمان است و به‌طور کامل انجام می‌شوند؛ با توجه به قابلیت‌های استان که در قله قرار دارند، باید برنامه‌های جدی برای استان توسط این سازمان تعریف شود، چراکه متأسفانه با وجود توانمندی‌های بالای استان البرز، در به‌کارگیری و رشد دادن این استعدادها در زمینه‌های مختلف ضعیف عمل شده است.

امام‌جمعه کرج با اشاره به نبود آمایش سرزمینی امکانات و ظرفیت‌های اجتماعی استان، به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات استان البرز، اظهار داشتند: به‌عنوان نمونه در بخشی از همین شهر کرج، چندین مرکز فرهنگی متمرکزشده و فعالیت می‌کنند و در منطقه‌ی دیگری به فاصله چند کیلومتر حتی یک مرکز فرهنگی نیز وجود ندارد یا مثلاً اکنون طبق آمار موجود قریب سه هزار هیئت ثبت‌شده داریم که آماری از میزان فعالیت این هیئات یا نیاز به کمتر کردن یا بیشتر شدن تعداد این هیئات را کسی نمی‌داند.

ایشان با بیان اینکه تا کارها دقیق و آماری نشود، بالا بردن کمیت‌ها ارزشی ندارد، بیان داشتند: فعالیت‌ها باید همگرا و متمرکز شوند و اقدامات متشتّت و ظاهری ارزشی ندارد؛ وقتی کار مشخص شد نتیجه قابل ارزیابی است.

آیت‌الله حسینی همدانی تعیین شعار سال برای هر دستگاه را اقدامی ارزشمند و کاربردی خوانده و افزودند: با تعیین شعار سال –مثلاً سال احیای تئاتر استان یا حفظ موضوعی قرآن در سطح جامعه- اقدامات در آن راستا همگرا شده و مثمر ثمر خواهند گردید.

برای مشاهده تصاویر این دیدار، اینجا کلیک کنید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.