نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

دستگاه‌ها، دچار شعارزدگی درزمینه‌ی اقتصاد مقاومتی نشوند

فضای مجازی ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰

IMG_8651 (1024x576)

دومین جلسه‌ی فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، استان دار، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) و سایر اعضای این مجموعه، در محل استانداری البرز برگزار شد.

در این جلسه، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بیان داشتند: اتاق فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان، باید محل سیاست‌گذاری‌های کلان باشد و اجراییات به ستاد و صف محول گردد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با اشاره به وجود آمایش‌های انجام‌شده از ظرفیت‌ها و نیازهای استان، اظهار داشتند: ارزش‌گذاری و اولویت‌بندی فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف با توجه به امکانات بخش‌های دولتی و خصوصی و ظرفیت‌های مردمی، یکی از مهم‌ترین اصول برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در استان است.

ایشان خاطرنشان ساختند: دستگاه‌ها باید از اتکا به گزارش‌های قبلی مجموعه‌ی خود در زمینه‌های اقتصادی خودداری نمایند و مراقب شعارزدگی باشند؛ چراکه اگر زمان دائماً به همایش و جلسه و شعار دادن بگذرد، هیچ نتیجه‌ای در این حوزه، حاصل نخواهد شد.

امام جمعه کرج ادامه دادند: تقسیم فعالیت‌ها بین مجموعه‌های مختلف و تحت مدیریت کلان اتاق فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، موجب همگرایی فعالیت‌ها و نتیجه‌بخش بودن اقدامات می‌گردد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر حاکم کردن روحیه‌ی جهادی بر اقدامات اقتصادی، تصریح کردند: بسیاری از حواشی و پیوست‌های مصوبات، در عین موردنیاز بودن، از سرعت کارها کم می‌کنند و این مسئله باید به شکل مناسبی مدیریت شود.

در ادامه گزیده ای از تصاویر این جلسه را مشاهده می نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.