امام جمعه کرج:

گمرک گلوگاه مبارزه با قاچاق کالا

روابط عمومی ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰

نماینده ولی فقیه در استان البرز: قاچاق کالا از جمله مشکلات کشور است که خصوصا برای اقتصاد مقاومتی مشکل ایجاد می کند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی صبح امروز با آقای حسین سالاری مدیر کل گمرک استان البرز به همراهی معاون امور گمرکی و رئیس حراست گمرک استان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار ایشان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در مسیر اجرا با آفاتی همراه است اظهار داشتند: ما هر چقدر درون گرا باشیم و به اقتصاد داخلی توجه داشته باشیم باز اقتصاد مقاومتی آفاتی دارد؛ یکی از عواملی که مانع رشد این قضیه می شود،قاچاق کالا است.

امام جمعه کرج قاچاق کالا را ضربه مهلکی به اقتصاد و کشور دانسته و ادامه دادند: قاچاق کالا، کار کارگر را از بین می برد و به تولید داخلی ضربه می زند.

ایشان با توجه به نقش ویژه ی گمرک بیان داشتند: گمرک گلوگاهی است که نباید بگذارد کالا قاچاق بشود و این باعث حفظ اقتصاد می شود.از این جهت کار شما در گمرک اهمیت زیادی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشتند: یک قسمتی از اقدام و عمل متوجه خود شماست که کار درست اقدام بشود و درست عمل بشود نسبت و با انجام آن وظیفه ای که دارید به رشد اقتصاد جامعه کمک بکنید.

ایشان با اشاره به اینکه در خود شهر کرج قاچاق کالا خیلی زیاد است، ادامه دادند: اشخاصی که خلاف قانون را قانون مند انجام می دهند را باید طوری عمل کرد که آن بد اخلاقی و بد عمل کردن آنها نشان داده بشود و جلوی آن ها را گرفت. خیلی مهم است که یک خلاقیتی به خرج داد و آن هایی که قانونی خلاف قانون عمل می کنند جلویشان را گرفت. البته این نکته بسیار مهم است که افرادی که آنجا هستند افرادی امین باشند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.