نماینده ولی فقیه در استان البرز:

اساس کار شهدا، شناخت وظیفه و انجام صحیح آن بود

فضای مجازی ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در ادامه‌ی دیدارهای هفتگی خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با سه خانواده از منطقه‌ی فاز ۴ مهرشهر دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در دیدار با خانواده‌ی شهید مهندس ناصر اسلامی نیا با بیان اینکه اساس کار شهدا، شناخت وظیفه و انجام صحیح آن بود، اظهار داشتند: شهدا وظیفه‌ی اصلی و مهمشان در زمان خود را شناختند و آن را به بهترین نحو انجام دادند و اگر چنین نبود امنیت و سلامت امروز جامعه هرگز محقق نمی‌شد.

ایشان روحیه جهادی ایثارگران در سال‌های دفاع مقدس را عامل موفقیت‌های عظیم آن‌ها درصحنه‌های سخت جنگ دانسته و بیان داشتند: تا روحیه‌ی جهادی در انسان نباشد موفق به انجام اعمال سخت نمی‌شود و موتور محرکه برای ایجاد و تقویت این روحیه جهادی، باور به معاد است.

ایشان افزودند: روحیه شهادت‌طلبی شهدا و ایثارگران نیز به دلیل همین اعتقاد و باور قلبی به معاد بود و تقویت این تفکر در شرایط کنونی نیز موجب حل بسیاری از مشکلات جامعه می‌گردد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به ادامه داشتن راه شهدا در زمان حاضر تأکید کردند: مأموریت جانبازان نیز هنوز تمام نشده است، بلکه چهره‌ی آن عوض‌شده است و اکنون در قالب مبارزه با استکبار و دشمنان به‌وسیله‌ی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطرات دفاع مقدس و حفظ این خط اصیل از تفسیرهای نابجا و انحرافات ادامه دارد.

دیدار با خانواده شهدا

عکس: محمد رضا سبحانی

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.