سفر یک‌روزه امام‌جمعه کرج به شهرستان فردیس

کارشناس روابط عمومی ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۰

به گزاش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، حضرت آیت‌الله حسینی همدانی در سفر یک‌روزه خود از شهرستان فردیس بازدید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان در جریان این سفر یک‌روزه در دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی البرز (واحد برادران) حضور یافت و از قسمت‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی طی این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف اداری، آموزشی، خوابگاهی، ورزشی و خدماتی این دانشگاه، از نزدیک با برخی از دانشجویان دیدار و گفتگو کرد و در جریان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های آنان قرار گرفت.

وی در خاتمه این بازدید سرزده از پردیس برادران دانشگاه فرهنگیان استان البرز با مدیران، معاونین و جمعی از اساتید این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد و نکاتی را متذکر شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه این سفر یک‌روزه با حضور در مدرسه علمیه عالی کوثر خواهران شهرستان فردیس با جمعی از مدیران، معاونین، اساتید و طلاب این مدرسه علمیه دیدار و گفتگو کرد.

در طی این نشست صمیمی جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه عالی کوثر به نمایندگی به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

وی سپس برای اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در حوزه علمیه اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فردیس حضور یافت و در دیداری صمیمی با اساتید و طلاب این حوزه علمیه دیدار و گفتگو کرد.

طی این نشست و دیدار صمیمی که پس از اقامه نماز جماعت انجام شد، حضرت آیت‌الله حسینی همدانی به بیان برخی نکات و آداب طلبگی پرداخت و طلاب نیز به پرسش و پاسخ پیرامون موضوعات مختلف فرهنگی و سیاسی پرداختند.

بخش دیگر این سفر یک‌روزه دیدار با معمرین و مزدوجین حوزوی شهرستان فردیس بود که حضرت آیت‌الله حسینی همدانی با حضور در منزل «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ضیاءالدین حسینی» و خواهر طلبه سرکار خانم «عبدلان» با این روحانی معمر و طلبه مزدوج فردیسی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در انتهای این سفر یک‌روزه به شهرستان فردیس و در ادامه‌ی دیدارهای هفتگی خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با جانبازان ۷۰ درصد سرافراز دفاع مقدس «ایوب نجفی» و «محمدباقری» دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.