آیت‌الله حسینی همدانی:

FATF، آسیب‌های جدی برای عقبه‌ی دفاعی و استراتژیک ما در پی خواهد داشت

فضای مجازی ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ۰

دیدار با تکاوران لشگر ده سید الشهداء (6)

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در دیدار با ارکان لشگر ده سیدالشهدا (علیه‌السلام) بیان داشتند: در دوران دفاع مقدس این لشگر در کنار لشگر حضرت رسول (صلی‌الله علیه و آله و سلم) نقش مهم و ویژه‌ای در مسائل آن روز داشتند.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی اظهار داشتند: نیروهای لشگر ده باید آمادگی خود را روز بروز افزایش دهند و فعالیت‌های تخصصی خود را عمیق‌تر دنبال کنند؛ درعین‌حال خاستگاه و وظیفه‌ی اصلی خود را فراموش نمی‌کنند، شما ادامه‌دهنده‌ی راهی هستید که شهیدان با شناخت و آمادگی کامل در آن قدم گذاشتند.

ایشان افزودند: کار شما مضاعف است و باید در زمینه‌های مختلف فعال باشید؛ هم در زمینه‌های مادی جسمانی و توان رزم و هم در توسعه و حفظ معارف الهی و دینی و مسائل معرفتی باید دائماً خود را تقویت کنید تا از جایگاه اصلی خود تنزل نکنید.

امام‌جمعه کرج یادآور شدند: در حال حاضر، ما در یک هجمه‌ی فکری و فرهنگی نرم قرار داریم که نیروهای ارزشی ما هم الآن درخطر هستند، لذا باید بنیه‌ی معنوی و معرفتی خود را محکم‌تر نماییم؛ به همین منظور باید برنامه‌هایی داشته باشیم که انگیزه‌های موجود به‌سادگی از بین نرفته و بلکه تقویت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خاطرنشان کردند: اگر دشمن به‌اندازه‌ی سرسوزنی فرصت حمله به کشور داشت، کوتاهی نمی‌کرد، دشمنان می‌دانند که نقاط استراتژیک و ضعف‌هایشان در تمام جهان زیر پوشش توان نظامی ماست و به همین دلایل جرئت حمله ندارند؛ لذا به دنبال ضربه زدن به مردم‌اند تا با استفاده از امکان جنگ نرم، عقبه‌ی مردمی نظام را تضعیف کنند.

ایشان افزودند: دلیل دیگر دشمنان در تضعیف توان نظامی ما، کاهش پشتیبانی از نیروهای مقاومت مانند حزب‌الله و انصارالله است و مسائلی مانند توافق FATF نیز به همین منظور پیگیری می‌شود تا عقبه‌ی مالی آن‌ها را نیز از بین ببرند که متأسفانه آقایان هم به این مسئله تن داده‌اند که آسیب‌های جدی برای عقبه‌ی دفاعی و استراتژیک ما در بر خواهد داشت.

فرماندهی و جمعی از نیروهای لشگر ده سیدالشهدا (علیه‌السلام) استان البرز، صبح امروز با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرده و پایداری خود بر میثاق با آرمان‌های اسلامی و رهبر معظم انقلاب را مورد تأکید قراردادند.

برای مشاهده تصاویر این جلسه، اینجا کلیک کنید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.