با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز:

عصر شعر آئینی وعده صادق در دفتر نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز برگزار شد.

کارشناس روابط عمومی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز و امام‌جمعه کرج ،عصر شعر آئینی وعده صادق عصر سه شنبه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

در این مراسم جمعی از شعرای جوان و پیشکسوت به شعرخوانی با موضوع وعده صادق پرداختند.

آیت الله حسینی همدانی،ضمن تشکر و خیر مقدم به مهمانان فرمودند: بنابر ((روایت پیامبر اسلام (ص) که فرمود :لَمّا سُئلَ عنِ الشِّعرِ ـ : إنّ المُؤمِنَ مُجاهِدٌ بِسَیفِهِ و لِسانِهِ ، و الذی نَفسی بیدِهِ لَکأنّما یَنضِحُونَهم بِالنَّبلِ .))  زبان شعرا زبان شمشیر است و شاعران با اشعار خود به سمت دشمن تیر پرتاب می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه تا زمانی که خارج از استانی فکر نکنیم، رشدی صورت نمی‌گیرد، عنوان کرد: مسئولین امر در فراخوان های بعدی به صورت گسترده تر و بین المللی انجام دهید تا رشد و پیشرفت بیشتری حاصل شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به وظایف شاعران در این مقطع خاطرنشان کرد: شما شاعران باید به روز باشید، به مشکلات روز توجه کنید، امیدآفرین بوده و نگاه تمدنی داشته باشید.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه اشعار شما باید تمدنی باشد و در مسیر گام دوم انقلاب کار کنید، عنوان کرد: همانگونه که در اشعار خود از حاج قاسم سلیمانی می‌گوئید، ابومهدی المهندس را نیز تکریم کنید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.