گزارش تصویری/

اقامه نماز جمعه کرج به امامت نماینده ولی‌فقیه در البرز و آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه استان

کارشناس روابط عمومی ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، نماز عبادی سیاسی جمعه هفدهم فروردین‌ماه شهرستان کرج به امامت آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام‌جمعه کرج در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه اقامه شد.

همچنین در حاشیه نماز جمعه امروز و به مناسبت روز قدس، مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه البرز برگزار و به دست حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز به لباس روحانیت مفتخر شدند.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه در این رابطه اظهار داشت: امروز توفیق داریم تعدادی از سربازان امام عصر ارواحنا فداه را رسماً لباس سربازی بپوشانیم تا در سنگر دفاع از دین و ارزش‌های قرآن و عترت و انقلاب رسماً وارد شده و با عزم و حزم و همت بالا در عرصه جهاد تبیین در مسیر خودسازی و جامعه سازی و تمدن سازی انجام‌وظیفه کنند. هم مواظب خود باشند هم اطرافیان خود را بهره‌مند از معارف ناب کنند. عزیزانی که هم سیاست‌های جهانی را می‌شناسند و هم حامی مستضعفان بوده در عرصه‌های مختلف اجتماعی حاضر و فعال می‌باشند. با زیست طلبگی در دام دنیاطلبان و راحت‌طلبان نمی‌افتند و باروحیه جهادی به مردم خدمت می‌کنند.

امام‌جمعه کرج در خاتمه عنوان کرد: ما معمولاً در عید غدیر یا ۲۷ رجب و یا نیمه شعبان معمم می‌کنیم طلبه‌ها را؛ اما دیدم در این روز استکبارستیزی و این روزی که علم مبارزه به دست ملت ایران است، اشخاصی که جلودار جامعه هستند و قوام اجتماع هستند در این روز معمم شوند و لباس سربازی به تن کنند، بهتر خواهد بود لذا به عزیزانی که امروز تاج ملائکه بر سر می‌گذارند و افتخار لباس سربداری و سربازی امام عصر را پیدا می‌کنند تبریک می‌گویم و از خدای تعالی موفقیت در همه مراحل زندگی را خواستارم. امروز که روز پیمان با آرمان قدس است را برای این مهم انتخاب کردید به فال نیک می‌گیریم.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.