به ریاست نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان:

جلسه قرارگاه استانی کودک برگزار شد

کارشناس روابط عمومی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، جلسه قرارگاه تخصصی کودک قبل ازظهر امروز (شنبه) به ریاست حضرت آیت‌الله حسینی همدانی و با حضور سایر اعضا در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن تشکر از حضور و دغدغه اعضا بیان داشتند:به دلیل اینکه هرکار نوآورانه ای سختی خودش را دارد اما ما باشیب ملایم و به آرامی پایه ها و اساس این قرارگاه را ایجاد کردیم . و باقراردادن این قرارگاه ذیل شورای فرهنگ عمومی باعث اتقان و قوی تر شدن جایگاه این قرارگاه شدیم.

ایشان در ادامه با اشاره به بیانات حکیمانه رهبری در باب ضرورت کار برای کودک فرمودند :ما در عرصه کودک بسیار خلا داریم و در این عرصه کار نشده است همچنان که رهبری فرمودند:اگر مسؤولان امور فرهنگی کشور بخواهند مسأله‌ی کودک و نوجوان را آن‌چنان که هست، مورد اهتمام قرار دهند، من خیال میکنم خیلی از آنهایی که مسؤولند، از ساعات خوابشان هم خواهند زد تا به این مسأله بپردازند.

رئیس قرارگاه کودک استان در تشریح بعضی از فعالیت های این قرارگاه فرمود:این قرارگاه نقش تصدیگری ندارد و وظیفه سیاستگذاری ، نظارتی ، تسهیل گری و برنامه ریزی امور مختلف کودک را دارد مثلا باید تولیدات عرصه کودک  هویت ساز ملی و دینی کودکان باشد و ما باید بر آن در استان نظارت داشته باشیم و همچنین باید با طرح ها و برنامه های دقیق جهان بینی درست برای کودک ایجاد کرد.

در ادامه جلسه بقیه اعضا به بیان نکات و نظرات خود پرداختند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.