نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز در دیدار داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی استان

رکن اصلی در افزایش مشارکت عمومی ایجاد رقابت واقعی بین داوطلبین است / محور رقابت ها در انتخابات میتواند دیدگاه ها و ایده های تحولی برای حل مسئله های کشور در محدوده توان نمایندگی مجلس باشد

کارشناس روابط عمومی ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی استان البرز روز پنجشنبه (سوم اسفند ۱۴۰۲) با حضور در مصلی امام خمینی شهر کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار کردند.

حضرت آیت الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن تشکر از حضور افراد در جلسه و تبریک ایام ولادت حضرت حجت (عج) فرمودند : فرصت استغفار و معنویت ماه شعبان را مغتنم بشمارید و از اهمیت این ایام غافل نشوید.

ایشان در ادامه ترغیب کردن مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو را متذکر شدند و فرمودند: رکن اصلی در افزایش مشارکت عمومی ایجاد رقابت واقعی بین داوطلبین است.

امام جمعه کرج در این دیدار با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در مورد اینکه با انتخابات می شود در کشور تحول ایجاد کردبیان داشتند :محور رقابت ها در انتخابات میتواند دیدگاه ها و ایده های تحولی برای حل مسئله ها در محدوده توان نمایندگی مجلس باشد.شما میتوانید با آگاه کردن مردم آنها را پای صندوق رای بیاورید.

ایشان در بخشی دیگر از بیانات با اشاره به هفت دست آوردهای مهم و هفت ظرفیت مهم  انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم فرمودند :رهبری در این بیانیه به کارهای برزمین مانده هم اشاره میکند که باید داوطلبان از الان برای آنها برنامه و ایده تحولی داشته باشند.

و در آخر به ایشان به بیان چند نکته پرداختند:۱٫کار را با نام خدا و یاد او آغاز کنید ۲٫ تمام تلاشتان ایجاد مشارکت حداکثری باشد ۳٫مردم را امیدوار کنید ۴٫ اسراف نکنید ۵٫ روح همدلی و اخوت با یکدیگر ایجاد کنید ۶٫با نهاد های مسئول برگزاری انتخابات همکاری فزاینده داشته باشید ۷٫در تبلیغات عدل و انصاف را رعایت کنید ۸٫در تبلیغات به مردم و اموال عمومی آسیب نزنید ۹٫ بر ستاد های خود نظارت داشته باشید ۱۰ . این جمع به عنوان یک شبکه باهم در طول سال جمع شوند.

در ادامه این دیدار حاضران با عکس یادگاری در جوار شهدای گمنام با آرمان های شهدا پیمان بستند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.