با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج برگزار شد /حماسه دیگری از مردم انقلابی شهر کرج

کارشناس روابط عمومی ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان البرز همچون سال‌های گذشته در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ هم که مصادف با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود برای نشان دادن وحدت و انسجام ملی راهپیمایی باشکوهی را برگزار کردند.

چهل و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ می‌گذرد اما عشق مردم به انقلاب اسلامی سبب شده که بازهم مردم انقلابی سراسر ایران در این روزگرد هم‌آیند و ضمن بیعت با آرمان‌های امام راحل از استکبار برائت جویند.

راهپیمایان با در دست داشتن بنرهایی با مضمون «لبیک یا خامنه‌ای»، «مطیع امر رهبریم»، «ذلت نمی‌پذیریم» و پرچم‌ ایران و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود» وارد مسیر راهپیمایی شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار البرز، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی، مسئولین، مدیران و دست اندکاران شهری و استانی همراه و همگام مردم شهیدپرور و انقلابی کرج در این راهپیمایی حضور به هم رساندند.

حضور نوجوانان و جوانان در این راهپیمایی چشمگیر است و نشان می‌دهد دل‌بستگی نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب به آرمان‌های اسلام و انقلاب کمتر از نسل اول نیست و خواب آشفته دشمن برای دور کردن نسل جوان از آرمان‌های انقلاب هرگز تعبیر نخواهد شد.

در ادامه دکتر احمد وحیدی، وزیر محترم کشور که به‌عنوان سخنران این مراسم در کرج حاضر بود به ایراد سخنرانی پرداخت.

بعد از سخنرانی قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲ قرائت شد و جمعیت حاضر با فریادهای «الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر» خود بندهای این قطعنامه را تأیید کردند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.