حضرت آیت الله حسینی همدانی :

هرقدر برنامه های این دهه به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه تر و با عظمت تر برگزار گردد باعث عصبانیت بیشتر دشمن خواهد شد/جشن های دهه فجر امسال پرشور در تمامی محلات استان و بصورت کاملا مردمی برگزار گردد

کارشناس روابط عمومی ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج ،جلسه ستاد هماهنگی ویژه‌برنامه‌های ایام الله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور  مسئولین نهادهای انقلابی و فرهنگی استان، در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد

حضرت آیت الله حسینی همدانی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) ، سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سیلمانی و شهید سید رضی موسوی را تسلیت و تعزیت گفتند.

🔸️ایشان بیان داشت: درست در دروانی که بشر از دین و دینداری فاصله میگرفت و تصورش هم بر این بود که هر چه از دین فاصله بگیرد رشد و تعالی بیشتری پیدا می کند، و انسانیت او ارتقاء میابد به یکباره در قرن بیستم و با توجه به وقع دو جنگ جهانی خانمان سوز در مهد تمدنی دنیا و شکست ایدئولوژیهای مانند سوسیالیست و لیبرالیست انقلاب اسلامی به عنوان راهی که میتواند با دستورات قرآنی بشر را به سر منزل مقصود برساند، و ناگهان مردم جهان را متوجه خودش نمود، انقلاب اسلامی ایران هدیه ای از جانب خداوند بود تا از دل تاریک تمامی مکتبها که وجود داشت مردم را به سوی نور حقیقی نجات دهد.
غرب با فهم نسبی از مفهوم انقلاب اسلامی ایران به خوبی دانست که کارش تمام است و از همان آغار شروع به سنگ اندازی و ممانعت کردن نمود تا ریشه های انقلاب مستحکم نشود. دشمنان بخوبی میدانند که نمیتوانند خرمشهرهای خاکی ما را هم تصرف کنند، در نتجیه تلاش میکند با به راه انداختن جنگ ادراکی و شناختی و با عملیاتهای ترکیبی خرمشهرهای ذهنی و فکری مردم ما را فتح بنماید.

🔹️امام جمعه کرج با تاکید بر بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فرمودند هرقدر برنامه های این دهه به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه تر و با عظمت تر برگزار گردد باعث عصبانیت بیشتر دشمن خواهد شد، و چون دشمن از این عمل عصبانی میشود پس این عمل، عمل صالح است، خدای متعال در آیه ۱۲۰سوره مبارک توبه می فرماید: لَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ ینعی هیچ گامی که باعث خشم کفار میگردد برنمیدارند مگر برای آنان ثواب و عمل صالح نوشته شود.
🔸️ ایشان در ادامه بیان نمودند: انقلاب اسلامی تا به امروز بخوبی توانسته است تهدیدهای زیادی که از سوی دشمن وجود داشته به فرصت تبدیل نماید، بهترین راههای خنثی سازی تهدیدها استفاده درست از فرصت هاست و یکی از بهترین فرصت ها جهت زنده نگهداشتن و انتقال مفاهیم آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است .
🔸️ایشان با تاکید بر این مطلب که در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نباید افراط کرد ادامه دادند: راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت بسیار مناسبی است برای یبان واقعی و حقیقی دستاوردهای و رشدهای انقلاب اسلامی میباشد. البته با ادبیات جوان پسند و در قالب های هنری جذاب و تماشایی.

🔹️آیت الله حسینی همدانی بیان داشتند: بهتر است جشن های دهه فجر امسال پرشور در تمامی محلات استان و بصورت کاملا مردمی برگزار گردد، و دستگاه ها باید به مردمی تر شدن این جشن ها کمک کنند نه خودشان متصدی برگزاری این جشن ها باشند.
ایشان با تاکید بر تبیین ارزشها و دستاوردهای انقلاب در طول دهه فجر افزودن : تمامی فعالیت ها در این ایام باید بصورت تبیینی و بسیار هنرمندان باشند تا اثرگذار باشد و بتواند مخاطب را بخوبی جذب نماید.

🔸️رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در پایان با گلایه نسبت به عدم توجه برخی از مدیران و مسئولین استان به برنامه ها و مناسبت های انقلابی بیان داشتند: جشن های ۲۲ بهمن و دهه فجر باید کاملا مردمی برگزار گردد اما دستگاها میتواند محتوای این جشن و هیجان این جشن ها را فراهم نمایند، مساجد ، محلات ، پایگاه های بسیج باید در ایام الله دهه فجر فعال و موثر باشند، اما با توجه به نزدیک شده به انتخابات خیلی باید مراقب بود تا از این جشن ها سوءاستفاده نشود و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان متولی این جشن ها باید کامل مواظب این قبیل سوءاستفاده ها باشد و جشن ها خدای ناکرده جناحی برگزار نگردد و حتی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نباید هیچ اغراق و بزرگنمایی شود و نباید منحصر به این دولت و آن دولت بیان شود بلکه باید به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی مطرح شود.

در ادامه تصاویری از این جلسه مشاهده میفرمائید:

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.