بازدید سرزده نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز از صداوسیمای مرکز استان

کارشناس روابط عمومی ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز پیش از ظهر امروز (یک‌شنبه) بدون اطلاع قبلى از بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز استان بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام‌شده در حوزه فنی این مرکز قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان در جریان این بازدید از استودیو‌های مختلف صداوسیمای مرکز البرز ازجمله استودیوی پخش خبر و رادیو کرج دیدن کرد و در برنامه زنده تلویزیونی «امروز البرز» حضور یافت.

در این بازدید رضا فرخ نژاد مدیرکل صداوسیمای مرکز استان، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز را همراهی می‌کرد و طی آن مسئولان و مدیران واحدها و استودیوهای مورد بازدید از روند فعالیت‌های جاری در هر بخش گزارشی را به استحضار ایشان رساندند.

حضرت آیت‌الله حسینی همدانی در بخش پایانی این بازید دوساعته خود از بخش‌های مختلف صداوسیمای استان البرز، در اجتماع مدیران و مجموعه دست‌اندر‌کاران این مرکز حضور یافت و در مورد بهبود هر چه بیشتر برنامه‌ها و کیفیت کارهای تولیدی آن رهنمودهایی را ارائه فرمود.

در این دیدار رضا فرخ نژاد مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با ارائه گزارشی از طرح‌ها، برنامه‌ها و نیازهای این مرکز از برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های جدید و متنوع خبر داد.

در خاتمه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز اقامه شد و پرچم ضریح حرم مطهر حضرت رقیه (سلام‌الله علیها) به حضرت آیت‌الله حسینی همدانی اهدا شد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.