دیدار جمعی از کارآفرینان برتر استان با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز

کارشناس روابط عمومی ۰۴ آذر ۱۴۰۲ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان برتر البرز عصر امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (رحمه‌الله علیه) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ۸ نفر از فعالان تولید و کارآفرینی و عرصه‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف به مدت یک ساعت و نیم، گزارشی از موفقیت‌ها، دستاوردها و تولیدات و همچنین برخی گلایه‌ها و مشکلات حوزه‌های کاری خود ارائه و پیشنهادهایی را نیز بیان کردند.

جناب آقای دکتر رضایی از گروه صنعتی آذین خودرو، جناب آقای هنرمند پور از گروه صنعتی جهان از اشتهارد، جناب آقای سلیمانی مدیرعامل مرصوص بتن، جناب آقای پیش‌نماز مدیرعامل شهرک صنعتی کوثر، جناب آقای اکبرخانی از صنایع غذای گلنوش، جناب آقای اصغر بدی از شرکت دانش‌بنیان آتی صنعت، جناب آقای علی مقدم مدیرعامل کارخانجات مقدم نظرآباد، جناب آقای مناقبی از شرکت عمران آبادی بستان ایران از جمعه افرادی بودند که در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

در ابتدای این دیدار آقایان یحیی رمضانی معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان کرج و عبداله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به بیان فعالیت‌ها و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداختند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.