سفر یک‌روزه امام‌جمعه کرج به شهرستان اشتهارد

کارشناس روابط عمومی ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در سفر یک‌روزه خود از شهرستان اشتهارد بازدید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در جریان این سفر یک‌روزه در هفتاد و هشتمین همایش ائمه جمعه استان که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس رضوانی نسب معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه‌ کشور و ائمه جمعه شهر و شهرستان‌های البرز برگزار شد، حضور یافت.

در این همایش مهمانان دعوت‌شده و تعدادی از ائمه جمعه شهرستان‌های البرز به بیان نظرات خود پیرامون مسائل استان پرداختند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه سفر یک‌روزه خود به شهرستان اشتهارد از حوزه علمیه امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) این شهرستان بازدید و از نزدیک با مسئولان، روحانیون و طلاب این حوزه دیدار و گفتگو کرد.

بخش دیگر این سفر یک‌روزه دیدار با مربیان و سرمربیان طرح صالحین شهرستان اشتهارد بود که حضرت آیت‌الله حسینی همدانی با حضور در سپاه ناحیه حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) اشتهارد با جمعی از برادران و خواهران مربی و سرمربی طرح صالحین این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در طی این نشست صمیمی جمعی از مربیان و سرمربیان به نمایندگی به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در انتهای این سفر یک‌روزه به شهرستان اشتهارد و در ادامه‌ی دیدارهای هفتگی خود با معمرین و مزدوجین حوزوی با حضور در منزل «حجت‌الاسلام‌والمسلمین عطاءالله زمانی» و طلبه جوان «مهدی حیدری» با این روحانی معمر و طلبه مزدوج اشتهاردی دیدار و گفتگو کرد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.