پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به مناسبت هفته کار و کارگر

کارشناس روابط عمومی ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در پیامی هفته کار و کارگر را به همه کارگران و تولیدکنندگان عزیز کشور در همه سطوح تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، متن‌ پیام حضرت آیت‌الله حسینی همدانی به‌ این‌ شرح‌ است‌:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق علیه‌السلام فرمودند کل ذی صناعه مضطر الی تلات خلال به یجتلب بها المکسب و هو آن یکون حاذقا بعمله مودیا للامانه فیه مستمیلا لمن استعمله. هر صنعت گری برای سود بردن احتیاج به سه خصلت دارد. به کار خود ماهر باشد، وظیفه‌شناس و امین باشد، خاطر مشتری را جلب کند. (تحف العقول)

و اکنون که دنیا در ورطه‌ی جنگ اقتصادی افتاده است و قدرت‌نمایی کشورها بر پایه‌ی اقتصاد قوی‌تر می‌چرخد، این مجاهده‌ی الهی، جنبه‌ی جنگ با شیاطینی‌ست که هدف‌شان، تضعیف کشور اسلامی و هر چه بیشتر وابسته کردن صنعت و کشاورزی و … به ابرقدرت‌هایی ست که نه‌تنها دلسوز ملت‌های دیگر نیستند بلکه با تحریم و فشارهای گوناگون درصدد به‌زانو درآوردن آن‌ها در مقابل مستبدین عالم هستند؛ اما خیال باطل‌شان هیچ‌گاه به ثمر نخواهد نشست که در ایران عزیز ما «کار» موجب عزت و سربلندی در پیشگاه خدا و رسول بزرگوار اوست.

رهبر حکیم انقلاب در نام‌گذاری سال‌های اخیر به‌دقت این امر مهم و حیاتی در کشور را موردتوجه قرار داده، هم آحاد مردم را به تلاش و کار دعوت نموده و هم مسئولین را به فراهم نمودن زمینه‌ی مناسب فعالیت‌های اقتصادی در جهت رشد صنعت و تولید و درنتیجه مهار تورم ایجادشده در کشور فرامی‌خوانند؛ که اگر این امور مهم دستور کار همگان قرار گیرد شاهد باز شدن گره‌های معیشت مردم خواهیم بود.

کارگران و تولیدکنندگان عزیز کشور؛ با تکیه‌بر حول و قوه‌ی خدای تعالی، در هر زمینه‌ی فعالیت، برای عزت خود و خانواده و جامعه‌ی اسلامی کوشش کنید که اجر شما اجر مجاهد در راه خداست.

حسینی همدانی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج

نه اردیبهشت ۱۴۰۲

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.