هم‌زمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز صورت گرفت:

دیدار نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز با ۳ تن از جانبازان دوران دفاع مقدس

کارشناس روابط عمومی ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، هم‌زمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز به همراه سلمیان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در منزل جانبازان سرافراز «حسنعلی اسدنیا»، «مصطفی حق‌پرست» و «عبدالرضا کاویانی» با این جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدارها با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و روز جانباز، اظهار داشت: حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام نماد شجاعت، ایثار و مواسات است که روز ولادت ایشان به نام روز جانباز نام‌گذاری شده است.

وی در ادامه بیان داشت: همان‌طور که حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام در تمام زمینه‌ها قهرمان است، جانبازان هم در عرصه‌های مختلف قهرمان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه جانبازان سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند و خانواده‌های آنان نیز در تحمل این سختی‌ها شریک هستند، گفت: باید از خانواده‌های جانبازان نیز به نحو شایسته‌ای تقدیر به عمل آورد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، اذعان داشت: شهید یک‌بار به شهادت می‌رسد اما جانبازان هرروز سختی‌هایی را متحمل می‌شوند که سخت‌تر از شهادت است.

وی در ادامه با اشاره به ملاقات هفتگی مستمر خود در روزهای سه‌شنبه با خانواده محترم شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: هدف از ملاقات جانبازان و آزادگان علاوه بر لزوم تکریم آنان، برای الگو گرفتن و درس آزادگی و ایثار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در خاتمه خطاب به جانبازان، ایثارگران و آزادگان گفت: از صبر و تحمل شما درس صبر، استقامت و پایداری می‌گیریم و باید این درس در جامعه منعکس شود تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند.

گفتنی است جانباز سرافراز «حسنعلی اسدنیا» متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در فکه، جانباز سرافراز «مصطفی حق‌پرست» متولد ۱۳۴۱، سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در طلاییه و جانباز سرافراز «عبدالرضا کاویانی» متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس در آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

  1. دیدار نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز با 3 تن از جانبازان دوران دفاع مقدس


در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.