آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با اعضای ششمین دوره شورای اسلامی و شهردار جدید کلان‌شهر کرج:

اگر همین امروز به داد مشکلات کرج برسید بهتر از آن است که فردا به آن برسید / نیروهای انقلابی در مسئولیت‌ها به امیال و خواسته‌های شخصی توجهی ندارند / تأکید بر پرهیز شورا از دخالت در انتصابات

کارشناس روابط عمومی ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، اعضای ششمین دوره شورای اسلامی و شهردار جدید کلان‌شهر کرج با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار با تأکید بر اینکه با انتخاب شهردار جدید، شورا و شهرداری باید جریان و روش جدیدی را دنبال کند، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری باید با یک نگاه تحولی، دگرگونی اساسی در منش و عملکرد خود در شهر رقم بزند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به نگاه تحولی در امور شهری، گفت: وضعیت شهر که هم‌اکنون در برخی امور نیز نا به سامان است باید سامان شود.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه البرز راه مواصلاتی ۱۳ استان است، گفت: البرز می‌تواند یک شهر عبوری زیبا با جاذبه‌ها گردشگری باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به ورودی شهر کرج و استان البرز، گفت: باید ضمن معرفی جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهر کرج، شرایطی را فراهم کرد که مسافرین عبوری، حضوری در شهر داشته و از جاذبه‌های دیدنی استفاده کنند.

وی در بخش دیگری در تذکری به اعضای شورای اسلامی شهر کرج، گفت: خودخواهی و کاسب‌کارانه بودن را کنار بگذارید چراکه نیروهای انقلابی و ارزشی در مسئولیت‌ها به امیال و خواسته‌های شخصی توجهی ندارند و به دنبال خدمت بیشتر به مردم هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر لزوم توجه به مدیریت منابع و درآمد پایدار در شهرداری‌ها، گفت: اگر شهرداری می‌خواهد خدمتی به شهر کند باید به سمت ایجاد منابع پایدار پیش رود.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با تأکید بر لزوم توجه به مناطق محروم، عنوان کرد: باید رسیدگی و ایجاد زیرساخت‌ها در مناطق محروم در اولویت قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم افزایش فضاهای ورزشی و فرهنگی، گفت: به مراکز فرهنگی اهمیت بسیار دهید؛ چراکه این مراکز، محل ترویج و توسعه محتواهای دین، عقیدتی، تبیینی و مدیریت شهری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در بخش دیگری با تأکید بر پرهیز شورا از دخالت در انتصابات، گفت: شورای اسلامی شهر معین شهردار است و باید به او مشورت دهد و در چهارچوب قانون از اختیارات خود همچون سؤال، استیضاح و امثال‌ذلک استفاده کند اما حق دخالت در انتصابات را ندارد.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با انتقاد از این موضوع که شوراهای شهر تبدیل به شوراهای شهرداری شده‌اند، گفت: شوراها باید مستقلاً به وظایف تعریف‌شده خود در قانون بپردازند.

وی در بخش دیگری بیان داشت: ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج که خود را انقلابی می‌داند و معرفی می‌کند باید کار و مدیریتش نیز انقلابی باشد و شهردار آن نیز این‌گونه عمل کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در ادامه خطاب به اعضای شورای اسلامی و شهردار کرج، گفت: اگر همین امروز به داد مشکلات کرج برسید بهتر از آن است که فردا به آن برسید.

آیت‌الله حسینی همدانی در خاتمه بابیان اینکه مردم‌داری و دسترسی آسان مردم را فراهم کنید، گفت: امانت‌داری و درست‌کاری را نصب العین خود قرار دهید چراکه از مهم‌ترین کارهاست.

گفتنی است در ابتدای این دیدار جناب آقایان علی قاسم پور رئیس شورای اسلامی و مهرداد کیانی شهردار کلان‌شهر کرج به ارائه گزارش فعالیت‌ها و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداختند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.