آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

باید نسبت به حوزه‌ی ایثار و شهادت اهتمام بیشتری داشت / فرهنگ ایثار و شهادت پادزهری در برابر دشمنی‌های دشمنان است / تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات بیمارستان امام خمینی کرج

کارشناس روابط عمومی ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بعدازظهر روز گذشته (چهارشنبه) با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن قدردانی و تشکر از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، بیان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در این شرایط و مشکلات اقتصادی به‌اندازه وسع خود در حوزه ایثار و شهادت فعالیت می‌کند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه بنده بلافاصله پس از ورود به استان البرز دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را در دستور کار خود قراردادم، اظهار داشت: بیش از ۹ سال است که بنده روزهای سه‌شنبه برای بهره‌گیری و نور گرفتن به دیدار این خانواده‌های معظم می‌روم.

امام‌جمعه کرج در ادامه بابیان اینکه دیدار مستقیم با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سبب آشنایی با مشکلات و دغدغه‌های آنان می‌شود، گفت: این دیدارها همواره برکاتی را به همراه دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه باید نسبت به حوزه‌ی ایثار و شهادت اهتمام بیشتری داشت، گفت: برخی از مشکلات این خانواده‌ها به‌خصوص جانبازان با یک مقدار عنایت ویژه حل خواهد شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: این شورا می‌تواند منشأ فرهنگی بسیاری از موضوعات باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه افزود: امروزه شهادت‌طلبی، استکبارستیزی، باورهای دینی و تذکراتی که شهدا برای پیشرفت مباحث دینی و اسلامی داده‌اند توسط دشمنان مورد تعرض قرارگرفته است.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با تأکید بر لزوم ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش‌وپرورش، گفت: خوب است که دانش آموزان از طریق مدارس با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار و مستقیم با آنان گفتگو کنند.

وی بابیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب جبهه و دوران دفاع مقدس یک گنج لایزال است، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران نیز یک گنجینه هستند که باید از آنان بهره برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تأکید بر لزوم توجه به خاطرات و وصیت‌نامه شهدا، گفت: از هفته دوم ورود بنده به استان البرز در بین اقامه نماز جمعه و نماز عصر هر هفته وصیت‌نامه و خاطرات شهدا قرائت می‌شود.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت پادزهری در برابر دشمنی‌های دشمنان است، گفت: دشمن از طرق مختلف که یکی از آن همین سند ۲۰۳۰ است تلاش می‌کند تا باورهای فکری را تغییر دهد.

وی در ادامه با اشاره به حذف تصویر شهید نواب صفوی از کتب درسی به بهانه خشونت‌طلبی در سند ۲۰۳۰، گفت: دشمنان به‌خوبی می‌دانند که چه طور یک عکس می‌تواند انگیزه در دل ملت‌ها ایجاد کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در بخش پایانی با اشاره به مسئله بیمارستان امام خمینی کرج، گفت: برطرف شدن مشکلات این بیمارستان مطالبه بسیاری از شهروندان است و منشأ آثار و برکاتی برای شهر و استان خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.