دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان با خانواده شهید مدافع امنیت علی‌اصغر قورت‌ بیگلو / آیت‌الله حسینی همدانی: فهم درست از مسائل و تشخیص به‌موقع از ویژگی‌های بارز جوانان دوره انقلاب است

کارشناس روابط عمومی ۰۶ مهر ۱۴۰۱ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام‌جمعه کرج بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در منزل خانواده شهید مدافع امنیت علی‌اصغر قورت‌ بیگلو، با خانواده این شهید بسیجی که در جریان اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نایل آمد؛ دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت شهادت و عرض تسلیت به جهت فقدان این شهید مدافع امنیت کرجی، بابیان اینکه شهادت این شهید نوجوان برای خانواده شما ذخر و شرف است و برای نظام اسلامی کرامت است و نعمت، اظهار داشت: شهادت این شهدای بزرگوار باعث پایداری و استحکام پایه‌های انقلاب و اسلام می‌شود.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه ویژگی نوجوانان و جوانان بسیجی و نیروهایی شبیه آقا علی‌اصغر قورت‌ بیگلو که در دوران‌هایی همچون دفاع مقدس و بقیه صحنه‌های انقلاب نیز فعال بودند تشخیص به‌موقع و خوب عمل کردن است، گفت: از ویژگی‌های بارز جوانان حاضر درصحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب فهم درست از مسائل و تشخیص به‌موقع آن است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به حضور فعال این شهید بسیجی در عرصه‌ آسیب‌های اجتماعی و کمک‌های مؤمنانه و مواسات و همدلی، گفت: این شهید را به‌واسطه خدماتی که داشته شناسایی و به شهادت رساندند و گلی را از این باغ، گلچین کردند.

وی در خاتمه با اشاره به این بیان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که می‌فرماید: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شوند»، گفت: دشمنان خیال می‌کنند که اگر آسیبی به ما بزنند، مردم ما عقب‌نشینی می‌کنند و انسجام و وحدت داخلی و کشور به هم می‌خورد و با شهید کردن نیروهای ما خللی در اراده‌ها و انگیزه‌های مردم ایجاد می‌شود درصورتی‌که غافل از آنکه با این اقدامات مردم ما قوی‌تر می‌شوند و اتحاد و انسجام بیشتری پیدا می‌کنند.

مادر شهید قورت‌بیگلو نیز در این دیدار بیان کرد: من علی‌اصغرم را به علی‌اصغر حسین علیه‌السلام هدیه دادم و امیدوارم که امام حسین علیه‌السلام من و خانواده‌ام را در این راه مدد کند.

وی در خاتمه گفت: از مسئولان تقاضا دارم تا نگذارند خون فرزندم پایمال شود و حتماً باید عاملین این جنایت تقاص کار خود را پس دهند.

گفتنی است در این دیدار نماینده عالی دولت در البرز، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان، فرمانده انتظامی البرز و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.