آیت‌الله حسینی همدانی در واکنش به حوادث اخیر:

مردم ما نسبت به بانوان به‌شدت غیور هستند / اگر کوتاهی و قصوری بوده باید طبق قانون و مقررات برخورد شود / همان‌هایی که امروز مدعی هستند و ایراد می‌گیرند، قانون گشت ارشاد را وضع کردند و اصرار به این روش داشتند / باکسانی که تمام هویت و شخصیتی که دارند با پول ملت مظلوم به دست آورده‌اند و حالا دعوت به اغتشاش می‌کنند برخورد قانونی شود / واقعاً برای روشن شدن ابعاد مسئله مرگ آن دخترخانم است که قرآن و مسجد آتش می‌زنند و چادر از سر زنان می‌کشند؟ / ما ریشه همه این امور را از شیطان بزرگ، آمریکا می‌دانیم / شهادت بسیجی مخلص علی‌اصغر قورت بیگلو را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم

کارشناس روابط عمومی ۰۱ مهر ۱۴۰۱ ۰

نماز عبادی سیاسی جمعه یکم مهرماه شهرستان کرج به امامت آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام‌جمعه کرج در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه اقامه شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه یکم مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه کرج بابیان اینکه متقین انسان‌های بلندهمتی هستند، بیان داشت: امیرالمؤمنین علیه‌السلام در حکمت ۲۰۸ از حکم نهج‌البلاغه فرمود: «فِی تَقَلُّبِ الْأَحْوَالِ عُلِمَ جَوَاهِرُ الرِّجَالِ»؛ در دگرگونى اوضاع، گوهر مردان شناخته مى‏شود؛ یعنی اتفاقات مختلفی که برای انسان پیش می‌آید بلندهمت و یا دون‌همت بودن شخص معلوم می‌شود؛ گاهی انسان در سختی شدید است یک‌مرتبه برای او رفاه پیش می‌آید و گذشته و خودش را فراموش می‌کند و موارد فراوانی ازاین‌دست که این تغییر اوضاع میدان محک شخص می‌شود.

شخصِ بلندهمت ارزشمند است

وی بابیان اینکه تغییرات روزگار وسیله امتحان می‌شود تا معلوم شود شخص صبور است یا تندخو، عجول است یا فکور، عاقبت‌اندیش است یا ترسو و بزدل، اظهار داشت: شخصِ بلندهمت ارزشمند است؛ امیرالمؤمنین علیه‌السلام فرمودند: «هر که همتش والا باشد ارزشش عظیم شود» و فرمود: «انسان حقیر، همت ندارد».

رسول خدا را خدای تعالی به داشتن خلق عظیم در قرآن ستود

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به بیست و هشتم صفر سالروز رحلت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم در سال ۱۱ هجری قمری، اذعان داشت: رسول خدا را خدای تعالی به داشتن خلق عظیم در قرآن ستود و از مصادیق روشن خلق عظیم حضرت رفتارش با آحاد مردم بود لذا باید رفتار او را همان‌طور که قرآن به‌عنوان الگو معرفی کرده یاد بگیریم و بکار ببندیم.

ویژگى زندگى پیامبر و اخلاق او

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه عنوان کرد: امام حسین علیه‌السلام نقل فرمود که از پدرم امیرالمؤمنین علیه‌السلام درباره ویژگى زندگى پیامبر و اخلاق او سؤال کردم، پدرم مشروحاً به من پاسخ فرمود؛ که قسمتی از پاسخ چنین است: «حضرت با هم‌نشینان دائماً خوش‌رو، آسان‏گیر و ملایم بود. هرگز خشن، سنگدل، پرخاشگر، بدزبان، عیب‌جو و متملق نبود. هیچ‏کس از او مأیوس نمى‏شد و هر کس به در خانه او مى‏آمد، نومید بازنمی‌گشت؛ سه چیز را از خود دور کرده بود: مراء «بگومگوهای بى‏ثمر»، پرگویى، دخالت در کارى که به او مربوط نبود و سه چیز را در مورد مردم از خود دور کرده بود: از کسى بدگویى نمى‏کرد، کسى را سرزنش نمى‏کرد، لغزش‌ها و عیوب پنهانى مردم را جستجو نمى‏کرد؛ هرگز سخن نمى‏گفت مگر در مورد مواردى که ثواب الهى را امید داشت».

زیارت امام رضا علیه‌السلام در آیینه روایات

وی در بخش دیگری با اشاره به سی‌ام صفر سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه‌السلام در سال ۲۰۳ هجری قمری، بیان داشت: بزنطى از امام رضا علیه‌السّلام روایت کرده است که فرمود: «هیچ‌یک از دوستانم مرا با شناخت حقم زیارت نمی‌کند، مگر آنکه به روز قیامت شفاعتم درباره او پذیرفته مى‏شود»؛ یعنی ما به زیارت که می‌رویم باید بدانیم حق امام چیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه عنوان کرد: رسول خدا صلّى‌اللَّه‌علیه‌وآله فرمود: «پاره‏اى از تن من در خراسان مدفون خواهد شد، که هیچ غم‌زده‌ای او را زیارت نمی‌کند مگر آنکه خداى عزّوجلّ غبار غم را از خاطرش برطرف می‌سازد و هیچ گناهکارى (زیارت نمی‌کند) مگر آنکه خدا گناهانش را می‌آمرزد».

آیت‌الله حسینی همدانی ادامه داد: امام صادق علیه‌السلام فرمود: «یکى از نوه‏هاى من در زمین خراسان در شهرى بنام طوس کشته مى‏شود، هر کس که با شناخت حقّش او را زیارت کند، من در روز قیامت او را به دست خود می‌‌گیرم و به بهشت داخل می‌سازم، اگرچه از اهل معاصى کبیره باشد. راوى گفت: گفتم: فدایت شوم، شناخت حق او چیست؟ فرمود: شناخت حق او این است که بداند که او امامى واجب الاطاعه است (این دانستن باید همراه عمل باشد) و غریب و شهیدی است که هر کس با شناخت حقّش او را زیارت کند، خداى عزّوجلّ اجر هفتاد شهید از شهدایی را که پیش روى رسول خدا در دفاع از او، از روى حقیقت به شهادت رسیده‏اند به او عطا می‌کند».

وی افزود: على بن مهزیار از امام جواد علیه‌السلام‌ روایت کرده است که می‌گوید به آن حضرت معروض داشتم: فدایت شوم، زیارت امام رضا علیه‌السلام افضل است یا زیارت ابى‌عبداللّه‌الحسین علیه‌السلام؟ حضرت فرمود: زیارت پدرم علیه‌السلام افضل است، زیرا اباعبدالله را همگى مردم زیارت می‌کنند و پدرم را جز خواص از شیعه زیارت نمی‌کنند».

مواظب بدعتی که شب اول ربیع در مساجد انجام می‌شود باشید

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در بخش دیگری بابیان اینکه حلول ماه ربیع را پیشاپیش تبریک عرض می‌کنم، یادآور شد: مواظب بدعتی که شب اول ربیع در مساجد انجام می‌شود باشید؛ ما برای امام حسین علیه‌السلام دو ماه سیاه پوشیدیم و سینه زدیم و گریه کردیم؛ شب اول ماه ربیع بدعتی را درست کردند که درب مساجد انجام می‌دهند؛ این را مواظبت کنید که انجام نشود. هر چه می‌خواهند بدهند درون مسجد می‌دهند؛ دم در نمی‌دهند. مردم را راهنمایی کنید داخل مسجد بیایند. بیرون می‌مانند و کار خرافی انجام می‌دهند که بدعت است؛ سال‌های قبل توضیح داده‌ام که ریشه‌اش کجاست.

دشمن صحنه جنگ را عوض کرده است

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری بابیان اینکه بیانات حضرت آقا در جلسه با پیشکسوتان تمام مطلب درباره دفاع مقدس بود و پر از کلیدواژه برای اهل بصر، عنوان کرد: باید در متن سخنرانی دقت کنید؛ «انقلاب ملت ایران، صرفاً شکست یک نظام وابسته و فاسد و یک ضربه مقطعی به آمریکا و استکبار نبود بلکه تهدید امپراتوری نظام سلطه بود و مستکبران غرب و شرق با درک عمق این تهدید، جنگ را با تشویق و تحریک صدام بر ملت ایران تحمیل کردند.»

وی در ادامه بابیان اینکه این امپراتوری ضربه خورده امروز با جمع‌کردن تمام عده و عده خودش دوباره به میدان آمده، هم فشار اقتصادی می‌آورد و هم مشکلات سیاسی فراهم می‌کند و هم در مسائل فرهنگی و اجتماعی خلل ایجاد می‌کند، گفت: او صحنه جنگ را عوض کرده است و انواع فتنه‌ها را در طول این سال‌ها آزمایش کرده تا به یک مدل برای نابودی ایران برسد و البته مردم ما هم در این کوره انقلاب پخته‌تر و پخته‌تر شده‌اند و در بزنگاه‌ها تصمیمات درست می‌گیرند و از کیان خودشان، دینشان و انقلابشان دفاع می‌کنند.

امروز می‌خواهند مقاومت مردم را با جنگ نرم به‌زانو درآورند

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه عنوان کرد: آن روز می‌خواستند ایران را با جنگ سخت به‌زانو درآورند و امروز می‌خواهند مقاومت مردم را با جنگ نرم و تصرف در افکار و عقاید و روایت‌های نادرست و انحرافی، با مارپیچ سکوت، با در برابر هم قرار دادن مردم، با بی‌اعتبار کردن قانون رسمی و دستگاه‌های قانونی، با از بین بردن امنیت کشور و امثال این‌ها به‌زانو درآورند اما غافل هستند از اینکه بدنه مردم ما تربیت‌شده مکتب اهل‌بیت هستند؛ صبوری می‌کنند و خویشتن‌داری می‌کنند و نصیحت می‌کنند، اما اگر ببینند مسئله فقط انتقاد و اصلاح و خیرخواهی نیست، می‌خواهند امنیت و آرامش مردم کشور را به هم بزنند، با احدی شوخی ندارند و حماسه نه دی و امثال آن را خواهند آفرید.

نباید مقاومت را از دست داد

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه یادآور شد: فهم کنیم کلمات سیدنا القائد را که یکی از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس را مقاومت دانستند و با توضیحاتی فرمودند: «مقاومت راه صیانت کشور است»؛ این واژه کلیدی سخنرانی ایشان بود چراکه استکبار هرروز به رنگی و با اسم رمزی تلاش می‌کند ما را زمین‌گیر کند و همان‌طور که رهبری فرمودند نباید مقاومت را از دست داد.

اگر می‌خواهیم بر دشمنانمان غلبه داشته باشیم باید اهل استقامت باشیم

وی در ادامه با اشاره پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، بیان داشت: رهبری در پیام دیروزشان به خانواده شهدا را فرمودند: «پیام شهیدان، بشارت به دل‌های آماده و گوش‌های شنوا است. این پیام گرامی به ما یادآور می‌شود که ایستادگی در برابر شیطان‌های قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد»؛ یعنی اگر می‌خواهیم غلبه داشته باشیم بر دشمنانمان باید اهل استقامت باشیم؛ این پیام قرآن است، پیام خداست؛ پیام انبیاء و اهل‌بیت است؛ پیام امام و شهیدان است.

نباید در مقابل نقشه‌های شوم سیاسی و فرهنگی که خضوع می‌آورد، کوتاه آمد

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز تأکید کرد: کلام ایشان اینجا هم روشن و صریح است و نسخه امروز ما در برابر مشکلاتی که درست می‌کنند این است که نباید در مقابل نقشه‌های شوم سیاسی که ترس می‌آورد و نقشه‌های شوم فرهنگی که خضوع می‌آورد، کوتاه آمد و راه چاره مقاومت است. تأمل و دقت و سپس عمل به دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب در همه امور رهگشاست.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه تصریح کرد: یک‌وقت ایشان فرمودند: تولیدات فرهنگی در چهارچوب طراحی دشمنان برای تغییر دادن نسل جوان از نسلی عاشق انقلاب و امام و ارزش‌ها به یک عنصر وابسته به فرهنگ غرب و بی‏خاصیت برای کشور زیاد شده و ایشان این طرح‌ها را خطرناک‌تر از توطئه‌های امنیتی و تهدیدات نظامی دانستند؛ چون اراده‌ها را تضعیف می‌کند و نسل جوان را از کشور می‌گیرد و درمان هم همان‌طور که چند روز قبل فرمودند همان روایتگری درست و صحیح میراث انقلاب است. البته قصد داشتم این هفته تعدادی از دستاوردهای دفاع مقدس را روایتگری کنم که فرصت نمی‌شود.

سخنرانی رئیس‌جمهور محترم در سازمان ملل از روی اقتدار بود

وی در بخش دیگری عنوان کرد: سخنرانی رئیس‌جمهور محترم در سازمان ملل مطالب مهم و از روی اقتدار بود ولو دشمنان ملت با حرکات ایذائی که انجام دادند تلاش کردند اربعین و پیوستن ایران به اوراسیا و شانگهای و این سخنرانی را تحت‌الشعاع قرار دهند اما به فضل پروردگار آثار همه این‌ها را به‌زودی خواهید دید و نصرت الهی مؤید ملت ماست.

برای عموم مردم رعایت مسائل اخلاقی اهمیت دارد / مردم ما نسبت به بانوان به‌شدت غیور هستند

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز در بخش دیگری از بیانات خود اظهار داشت: چند جمله راجع به وقایع اخیر که در پی وفات دخترخانم سقزی پیش آمد و باعث تأثر جامعه و نگرانی‌هایی در سطح جامعه شد عرض کنم که از چند منظر می‌شود در مورد آن بحث کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه عنوان داشت: مردم ما درعین‌حال که حساس و عاطفی هستند مهربان‌اند و شفقت دارند و برای عموم مردم رعایت مسائل اخلاقی اهمیت دارد، نسبت به بانوان به‌شدت غیور هستند ولو عده‌ای تلاش دارند این غیرت را از مردم بگیرند اما موفق نمی‌شوند، زحمت بیخود می‌کشند.

اگر کوتاهی و قصوری بوده باید طبق قانون و مقررات و بدون هیچ مسامحه‌ای دنبال و برخورد شود / تا روشن شدن مسئله نباید کاری کرد

وی در ادامه تصریح کرد: مسائل این‌گونه وقتی برای خانمی پیش می‌آید همه نگران می‌شوند لذا همه مردم و مسئولین و رئیس‌جمهور محترم، ضمن ابراز همدردی و تأثر، خواستار رسیدگی دقیق مسئله شدند و اگر کوتاهی و قصوری بوده باید طبق قانون و مقررات، از روی مسئولیت و با عدالت تمام و بدون هیچ مسامحه‌ای دنبال و برخورد شود و تا روشن شدن مسئله هم نباید کاری کرد که روند رسیدگی خدشه بردارد.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه بعضی کارها باعث می‌شود اصل مطلب گم شود، عنوان کرد: باید بگذارند دستگاه‌ها کار خودشان را انجام دهند. ما هم به دستگاه‌های قانونی کشور و مراجع رسمی‌مان اعتماد داریم و هرچه که گفتند می‌پذیریم.

همه باید تابع قانون باشند

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه همه باید تابع قانون باشند و الا انتظام اجتماعی به هم می‌خورد، گفت: سنگ روی سنگ بند نمی‌شود که هرکسی از جایش بلند شود و چیزی بگوید. دستگاه‌های قانونی کشور هر مسیر قانونی که طی کردند باید ملتزم بود.

عده‌ای این مسئله را سر پل فعالیت‌های ساختار شکنانه خود کردند

وی در ادامه عنوان کرد: بحث بعدی نحوه عملکرد عده‌ای افراد است که این مسئله را سر پل فعالیت‌های ساختار شکنانه خود کردند و به خودشان اجازه دادند که ارکان امنیت کشور را مورد هجمه قرار دهند که در هیچ جای دنیا چنین رسمی وجود ندارد. نیروی انتظامی با گستردگی فعالیت‌ها و خدماتی که از لب مرز تا داخل کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرها دارد و برای حفظ ناموس و آرامش تک‌تک افراد جامعه فعال است. برای تأمین امنیت و رفاه در جاده‌ها تلاش شبانه‌روزی آنان را همه مشاهده می‌کنید.

همان‌هایی که امروز مدعی هستند و ایراد می‌گیرند، قانونش را وضع کردند و اصرار به این روش داشتند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ادامه داد: حالا در این حجم حجیم از فعالیت‌ها که بیش از سی قلم کار است که من اگر بخواهم ذکر کنم برای شما در عرصه‌های مختلف زندگی تک‌تک آحاد جامعه نقش نیروی انتظامی محسوس است، در یک بخشی که آن‌هم قانون به او سپرده است که فعالیت داشته باشد و اتفاقاً همان‌هایی که امروز مدعی هستند و ایراد می‌گیرند، قانونش را وضع کردند و اصرار به این روش داشتند؛ با تواضع و نجیبانه فعالیت می‌کند، بعد ببینیم ناجوانمردانه مورد هجمه قرار بگیرد و اقتدار او را که نتیجه‌اش از بین رفتن امنیتی است که تا امروز در کشور داشته‌ایم و دشمنان ما این امنیت را نمی‌خواهند را از بین ببریم، این سر شاخه نشستن و بن بریدن نیست؟

حفظ امنیت جامعه و مردم از اهم واجبات است

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه حفظ امنیت جامعه و مردم از اهم واجبات است، گفت: اگر کسی بابیانش، با رفتارش، با عملش، این امنیت را به هم بزند و بی‌ثباتی برای جامعه و کشور به وجود بیاورد، خائن به ملت است.

در معرکه‌ای که راه انداخته‌اند نباید به نفع دشمن حرکت کرد

وی با تأکید بر اینکه اگر انتقاد و اشکالی وجود دارد که در بعضی بخش‌ها قطعاً وجود دارد باید از مسیر قانونی آن را حل کرد و در معرکه‌ای که راه انداخته‌اند نباید به نفع دشمن حرکت کرد، گفت: البته چند ماهی این مجموعه و این کار و فعالیت موردبازنگری بوده است. اگر نقصی وجود دارد باید نقص برطرف شود نه اصل آن پاک شود.

از احکام اسلام کوتاه نمی‌آییم

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به مسئله حقوق بانوان و عفاف و حجاب، گفت: این مسئله یکی از احکام اسلام است و فرصت‌طلبان و اصلاح‌طلبان و ضدانقلاب و خارج نشینان بدانند از اصل احکام الهی، ارزش‌های دینی، از قرآن و آموزه‌های مکتب اهل‌بیت که برای استقرار آن خون عزیزانمان را داده‌ایم و عقبه مجاهدت بیش از هزارساله مجاهدان را دارد کوتاه نمی‌آییم.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه گفت: جالب است کسانی که نیروهای خودشان را مجبور می‌کنند که روسری به سر کنند می‌گویند حجاب را بردارید. حکومت‌هایی که کارنامه حکمرانی آن‌ها پر است از جنایاتی که در حق بانوان انجام داده‌اند و هنوز هم ادامه دارد دم از دفاع از حقوق زن ایرانی می‌زنند.

وی ادامه داد: من مفصل یادداشت کرده بودم جنایاتی را که کشورهایی که الآن باهم متحد شدند بعضی از اشخاصشان، دولتمردانشان، هنرمندانشان، ورزشکارانشان که به نفع زنان ایرانی می‌خواهند صحبت کنند که ببینند چه جنایاتی آنجا انجام می‌شود در حق زنان. لیستی از آن جنایات در حق زنان فراهم کرده بودم که در جای دیگر فرصتی بشود بیان خواهیم کرد.

خطیب نماز جمعه کرج گفت: فقط بحث انقلاب جنسی را دنبال کنید، حالا این‌ها داعیه‌دار حقوق بانوان شده‌اند؛ و احمق مزدور دیگری دائم مردم را مورد خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید ۸۰ میلیون نفر حجاب را نمی‌خواهند پس جمعیت میلیونی شهرهای مختلف که باحجاب بیرون می‌آیند و از ایران و ارزش‌های دینی دفاع می‌کنند چه کسانی هستند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به راهپیمایی مردم سراسر کشور در محکومیت آشوبگران بعد از نماز جمعه امروز، گفت: همین امروز را فقط بعد از نماز جمعه‌های سراسر کشور ببینید شاید آدم شوید. البته قرآن کریم فرموده سران فتنه هرگز بیدار نمی‌شوند. توجه کنید حساب مطالبات مردمی و ایراد به قانون و امثال این‌ها روشن است و راه دارد که چگونه دنبال شود اما حساب اغتشاش و برهم زدن امنیت جامعه و تخریب اموال عمومی و بیت‌المال بحث جدائی است که به‌هیچ‌وجه موردقبول هیچ عقل سلیمی نیست.

باکسانی که تمام هویت و شخصیتی که دارند با پول ملت مظلوم به دست آوردهاند و حالا دعوت به اغتشاش میکنند برخورد قانونی شود

وی در ادامه گفت: آیا واقعاً نباید باکسانی که تمام هویت و شخصیتی که دارند با پول ملت مظلوم به دست آورده‌اند و حالا دعوت به اغتشاش می‌کنند برخورد قانونی شود و جریمه همه خسارات از آنان گرفته شود؟ مردم از دستگاه قضا و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی می‌خواهند که در این امور به وظیفه ذاتی خود به قاطعیت عمل کنند.

خانواده‌ها مواظب فرزندانشان باشند که در این دام نیفتند / برای عقده‌گشائی و ضربه به انقلاب و اسلام هر چیزی را بهانه می‌کنند

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز بابیان اینکه بیگانگان وقتی دیدند هر چه تلاش می‌کنند نمی‌توانند از طریق پرونده هسته‌ای ایران را تحت‌فشار قرار دهند، از طریق فضای مجازی و حقیقی روی قشر بانوان و نوجوانان و جوانان سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا با کنترل افکار و اَعمال آنان اهداف خود را دنبال کنند، گفت: با تحریک احساسات بانوان و نوجوانان آنان را وارد میدان می‌کنند و با کشته سازی و تخریب و آسیب، برای کشور هزینه درست می‌کنند. خانواده‌ها مواظب فرزندانشان باشند که در این دام نیفتند. برای عقده‌گشائی و ضربه به انقلاب و اسلام هر چیزی را بهانه می‌کنند و الا دلشان برای احدی نسوخته است.

واقعاً برای روشن شدن ابعاد مسئله مرگ آن دخترخانم است که قرآن و مسجد آتش می‌زنند و چادر از سر زنان می‌کشند؟

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با طرح پرسشی عنوان کرد: واقعاً برای روشن شدن ابعاد مسئله مرگ آن دخترخانم است که مسجد آتش می‌زنند و چادر از سر زنان می‌کشند و زن باردار را موردحمله قرار می‌دهند و قرآن و پرچم کشور و آمبولانس به آتش می‌کشند؟ برای اینکه حقیقت روشن شود این کارها را می‌کنند؟

ما ریشه همه این امور را از شیطان بزرگ آمریکا میدانیم

وی در ادامه عنوان کرد: ضدانقلاب و معاندان و گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلبان و اغتشاش‌گران که به اموال و ناموس مردم اعتنائی ندارند و اربابان خارجی آنان بدانند که مردم، اصل مترقی ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی را که برای برپائی آن خون داده‌اند، آرمان‌ها و ارزش‌های الهی علی‌رغم همه مشکلات، قبول دارند و تا آخرین لحظه از آن دفاع خواهند کرد. ما ریشه همه این امور را از شیطان بزرگ آمریکا میدانیم.

بعضی از افراد که در جبهه حق قرار دارند مواظب باشند در میدان دشمن بازی نکنند

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز بابیان اینکه بعضی از افراد که در جبهه حق قرار دارند مواظب باشند در میدان دشمن بازی نکنند و موضعی نگیرند که جبهه دشمنان را تقویت کنند، گفت: آیا معقول است کسانی که سالیان سال با ما دشمنی داشته‌اند از مواد شیمیائی که به صدام داده‌اند، آن حمله‌های شیمیایی که کردند و تعداد زیادی از جانبازان ما شیمیایی هستند، بگیرید تا فروش خون ‌آلوده و ندادن دارو برای بیماران و تحریم‌ها و بلوکه کردن اموال و ده‌ها و صدها مورد دیگر حالا دلسوز ملت شده باشند؟

مسئله دشمنان حجاب نیست اصل نظام را نشانه رفته‌اند

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه تمام برنامه‌ها و شبکه‌های خود را به اغتشاشگران و تجزیه‌طلبان که به جان و ناموس و اموال مردم حمله می‌کنند اختصاص داده‌اند، گفت: کسانی که جان ۱۷ هزار نفر را گرفتند چون آن‌ها را قبول نداشتند. شما یادتان هست فقط چون قیافه ظاهری او به نیروهای ارزشی می‌خورد می‌کشتند؛ فقط چون یک ته‌ریشی داشت و یک لباس ساده‌ای داشت. حالا این‌ها دلسوز ملت شده‌اند؟ همه فهمیده‌اند که مسئله شما حجاب نیست اصل نظام را نشانه رفته‌اید.

تلاش دشمنان، ناامن سازی و تنش‌آفرینی در داخل و خارج از کشور است

وی با تأکید بر اینکه بصیر باشید، تلاش دشمنان، ناامن سازی و تنش‌آفرینی در داخل و خارج از کشور است، گفت: داخل کشور همین است که می‌بینید که به ادنی دلیلی و کوچک‌ترین مسئله‌ای بلوا راه می‌اندازند و یک عده را می‌کشانند وسط.

دستگاه دیپلماسی هوشیار باشد / نقطه مرزی تاجیکستان و قرقیزستان در حال تغییراتی هست که اگر انجام شود برای ما تبعاتی دارد

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری، گفت: در اطراف کشور هم همین روزها که جامعه مشغول مطالب بوده که دستگاه دیپلماسی باید هوشیارانه و با حساسیت دنبال کند تا ثبات منطقه به هم نخورد که امیدواریم این‌گونه عمل کند که می‌کند ان‌شاءالله؛ خب می‌بینید که در همین روزها نقطه مرزی تاجیکستان و قرقیزستان در حال تغییراتی هستند که اگر انجام شود برای ما تبعاتی دارد و درگیری‌هایی هم بین آذربایجان و ارمنستان برقرار شد که آنجا هم باز این درگیری‌ها قسمتی از آن به ایران گرایش دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه بابیان اینکه برگشت همه این‌ها این است که رژیم غاصب صهیونیستی پای خودش را در آن منطقه محکم کند؛ و سلطه‌گری‌اش را به آن منطقه منتقل و مستحکم کند بعد هم برای کشور مشکلاتی را فراهم کند، گفت: مردم باید نسبت به این موضوعات حساس باشند. ذهن‌ها را جای دیگر مشغول می‌کنند و کار خودشان را در جای دیگر انجام می‌دهند. این را باید دقت کرد. دستگاه دیپلماسی هم ان‌شاءالله دقت می‌کند.

امروز باید با اتحاد و یکپارچه از تمامیت، امنیت و استقلال کشور در مقابل دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنان ایستاد

وی در ادامه تأکید کرد: امروز باید با اتحاد و یکپارچه از تمامیت، امنیت و استقلال کشور در مقابل دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنان ایستاد که تنها راه پیروزی بر همه دشمنان همان‌طور که سیدنا القائد فرمود استقامت است و مقاومت در مقابل دشمنان.

شهادت بسیجی مخلص علی‌اصغر قورت بیگلو را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خاتمه گفت: شهادت بسیجی مخلص علی‌اصغر قورت بیگلو که دو روز پیش در همین جریانات شهر کرج در دفاع از ناموس مردم توسط اشرار به شهادت رسید را به خانواده محترمش و شما مردم خوب، سرافراز، ولایتمدار، انقلابی و درصحنه و بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنم؛ خدای تعالی او را با اولیائش، با اهل‌بیت عصمت و طهارت، با پیغمبر اکرم، با امام مجتبی، با حضرت رضا سلام‌الله‌علیهم محشور بگرداند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.