در خطبه‌های نماز جمعه کرج مطرح شد:

پیام قدردانی امام جمعه کرج از میزبانی کریمانه دولت و ملت عراق نسبت به زائران اباعبدالله علیه السلام به زبان عربی / اربعین الگوی نقش جوانان در اداره جامعه است / یکی از ویژگی‌های مهم اربعین، پیام وحدت آن است/ آمریکا با برهم زدن برجام همه مشکلات بعدی را به وجود آورد / برجام برای ما خسارت محض بود / مسئله آب را جدی بگیرید / کوتاهی در روند ساخت و به نتیجه رساندن تصفیه‌خانه‌ها جایز نیست

کارشناس روابط عمومی ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ۰

نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و پنجم شهریورماه شهرستان کرج به امامت آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام‌جمعه کرج در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه اقامه شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و پنجم شهریورماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه کرج بابیان اینکه اهل تقوا مقام را طعمه نمی‌دانند و در مقابل مردم خاضع هستند، بیان داشت: امیرالمؤمنین علیه‌السلام در حکمت ۲۰۷ از حکم نهج‌البلاغه فرمود: «مَنْ نَالَ اسْتَطَالَ»؛ هر کس به مقامى رسید و گردن‌فرازی، برتری‌جوئی کرد؛ یعنی زمینه برتری‌جویی با به دست آوردن مال و ثروت و جاه فراهم می‌شود. در معرض این صفت بد قرار می‌گیرد نه اینکه بالفعل مبتلا شده است.

اهل تقوا مقام را طعمه نمی‌دانند

وی بابیان اینکه اگر دنیا به کسی اقبال کند و او مواظب خودش نباشد و مراقبه نداشته باشد در دام کبر و عجب و گردن‌فرازی می‌افتد، اظهار داشت: بعضی وقت‌ها همین عناوین، اسم بردن‌ها و لقب دادن‌ها باعث نابودی افراد می‌شود؛ اگر آن فرد به خودش توجه نداشته باشد و از خودش مواظبت نکند.

امام‌جمعه کرج در ادامه افزود: خدای تعالی هم فرمود آن سرای آخرت را برای کسانی قرار می‌دهیم که خواهان برتری‌جوئی و تبهکاری در زمین نیستند و عاقبت از آن تقواپیشگان است؛ «تِلْکَ الدَّارُ الْآخِرَهُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِینَ لَا یُرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَهُ لِلْمُتَّقِینَ».

زیارت امام حسین علیهالسلام یکی از علائم مؤمن است

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری بابیان اینکه فردا اربعین امام حسین علیه‌السلام است و طبق نقل زیارت امام حسین علیه‌السلام یکی از علائم مؤمن است، اذعان داشت: امام صادق علیه‌السلام در روایتی فرمود: «هرکس با پاى پیاده به زیارت قبر امام حسین در کربلا برود، در هر قدمى که برمى‏دارد، گناهان وى بخشیده مى‏شود، هر قدمى یک حسنه و یک درجه به حسنات و مقام او اضافه‏ می‏شود و خداوند در این مسیر دو فرشته را موکل وى قرار مى‏دهد که هرچه از زبان وى خارج مى‏شود را به‏عنوان حسنه ثبت کند.»

ظرفیت بالای معنوی زیارت حسین علیه‌السلام

وی ادامه داد: همچنین حضرت در روایت دیگری فرمود: «براى شما که پیاده به سمت کربلا مى‏روید، هر قدمى که برمى‏دارید و مى‏گذارید، بابت هر قدم، ثواب یک شهید که در راه خدا به خون خود آغشته شده، عنایت خواهد شد»؛ لذا چنین اجری برای کسی است که قدم برمی‌دارد و می‌گذارد که این ظرفیت بالای معنوی زیارت حسین علیه‌السلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه افزود: حضرت در روایت دیگری از این بالاتر فرمود: «وقتى زائر به زیارت حسین علیه‌السلام پرداخت، هنگام بازگشت، هیچ گناهى بر او باقى نمى‏ماند و او به مقامى مى‏رسد که کسی که در راه خدا به خون خود آغشته شده، به آن مقام نمى‏رسد»؛ البته زیارتی که همه شرایط را انسان لحاظ کرده باشد و توجه به جهات زیارت باید داشته باشیم.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه به روایت دیگری از امام باقر علیه‌السلام در این رابطه پرداخت و گفت: حضرت فرمود: «کسی که با شوق به زیارت حسین علیه‌السلام برود، اجر هزار شهید از شهداى بدر را برایش‏ می‏نویسند». چون بدریون در تاریخ اسلام جایگاهشان ویژه است؛ وارد مجلس که می‌شدند پیغمبر اکرم دستور می‌داد بلند شوید که یکی از بدریون آمده است؛ جا بازکنید تا بنشیند؛ راجع به حضرت ابوالفضل علیه‌السلام هست که مقام او مقام شهدای بدر بلکه بالاتر است.

وی در ادامه تصریح کرد: این روایات را خواندم تا حسرت بخوریم که نرفتیم و نبودیم که این آه و حسرت برای ما هم خیر ثواب می‌شود؛ ان‌شاءالله.

امروز اربعین یکی از نمادهای تفکر مقاومت در جهان است / اربعین الگوی نقش جوانان در اداره جامعه است

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه در اربعین عمق دین‌داری مردم به نمایش گذاشته می‌شود و گزاف بودن حرف‌هایی که بعضی غرب‌زده‌ها می‌زنند را به نمایش می‌گذارد، گفت: امروز اربعین یکی از نمادهای تفکر مقاومت در جهان است و اربعین الگوی نقش جوانان در اداره جامعه است.

اربعین ادامه عاشوراست

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه اربعین ادامه عاشوراست با همان اهداف و مقصد، عنوان کرد: اربعین یعنی هرچه مکتب بشری در عالم هست و بود تمام شد؛ اومانیسم، لیبرالیسم، مدرنیسم و … و عصر دین‌داری، عقلانیت و وحی زنده شد؛ هرکه دنبال کمال و سعادت و معنویت و هویت واقعی انسان است آن را در تفکر و مکتب حسینی و اربعین می‌بیند.

اربعین یعنی جامعه سازی بر اساس فرهنگ و مکتب حسینی

وی بابیان اینکه اربعین یعنی همان حیات طیبه قرآن و سبک زندگی موردپسند اهل‌بیت که کامل آن در دوران مهدوی خواهد بود، گفت: اربعین یعنی الگوی سازمان‌دهی و اداره اجتماع عظیم ضد استکباری برعلیه همه انواع ظلم در جهان؛ اربعین یعنی جامعه سازی بر اساس فرهنگ و مکتب حسینی و این مطلب غرب را خیلی می‌ترساند.

نباید اربعین با اربعین تمام شود

خطیب نماز جمعه کرج با تأکید بر اینکه بلکه باید این فرهنگ در طول سال و در زندگی فردی و اجتماعی ما ادامه داشته باشد، گفت: چند سال پیش گفتم از اربعین و این الگو، دنیای استکبار می‌ترسد؛ تصور ‌کنید، شاید آن‌ها هم تصور کرده باشند که این جمعیت انبوه اگر هرکدام یک سلاح در اختیار داشتند و تحت فرماندهی واحد به سمت صهیونیست‌ها حرکت می‌کردند چه اتفاقی می‌افتاد؟

اربعین یعنی سیاست ما عین دیانت ماست

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه اربعین یعنی آرمان امت واحده با همه خصوصیاتش در جهان اسلام در حال تحقق است، گفت: اربعین یعنی سیاست ما عین دیانت ماست و اسلام همه‌اش سیاسی است.

اربعین یعنی مکتب صبر و استقامت

وی با تأکید بر اینکه اربعین یعنی مکتب صبر و استقامت، گفت: اربعین یعنی ای انسان اگر می‌خواهی به سعادت دنیا و آخرت برسی باید به عدالت و آزادی پایبند باشی و نشانیِ این دو مفهوم بلند را باید در نجف و کربلا جستجو کنی و بین این دو مکان هروله کنی و پیاده راه بروی؛ در نجف مردی سرش برای برقراری عدالت شکافته شد و در کربلا مردی سرش برای آزادگی بر سر نی رفت و بدنش قطعه‌قطعه شد.

اگر تمدنی بخواهد شکل بگیرد که همه از عدالت و آزادی برخوردار باشند، بدون نجف و کربلا نمی‌شود

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در ادامه یادآور شد: خدا رحمت کند امام عظیم الشان ما را که با انقلاب اسلامی، جهان را با اسلام علوی و حسینی آشنا کرد تا بفهماند اگر تمدنی بخواهد شکل بگیرد که همه از عدالت و آزادی برخوردار باشند، بدون نجف و کربلا نمی‌شود لذا اربعین ویژگی‌های مهمی دارد که به هرکدام باید با فرصت پرداخت.

حسین علیه‌السلام مقدمه حرکت جهانی مهدوی است

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه از قدیم در بین عراقی‌ها رسم بود در این ایام پیاده به کربلا می‌رفتند اما در این ده سال اخیر جنبه بین‌المللی پیداکرده و کنگره‌ای شده که از ملل دیگر هم حاضر می‌شوند لذا اهمیت بیشتری پیداکرده است، گفت: وقتی اهل سنت و مسیحی و صائبی و آشوری و ارمنی و… شرکت می‌کنند یعنی حرکتی شده است، فرامذهبی وجهانی، چون حسین علیه‌السلام مقدمه حرکت جهانی مهدوی است.

یکی از ویژگی‌های مهم اربعین، پیام وحدت آن است

وی با تأکید بر اینکه از ویژگی‌های مهم اربعین گذشته از اینکه نمایش قدرت مسلمین بخصوص شیعیان است، پیام وحدت آن است، گفت: آن هم در منطقه‌ای که مستکبران عالم تلاش می‌کنند آرام نباشد و دائم تنش داشته باشد و با ایجاد تفرقه بتوانند بر منطقه سیطره داشته باشند؛ اربعین با آن قدرتی که با اجتماع مسلمین و اداره آن جمعیت میلیونی به وجود می‌آورد برای جهان اسلام در این دوره امنیت آفرین است.

اربعین مانند یک ابر رسانه عمل می‌کند

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز با تأکید بر اینکه ویژگی دیگر پیاده‌روی اربعین در انسان‌سازی و برانگیخته شدن صفات ناب اخلاقی و انسانی مثل ایثار، بخشش، فداکاری، مواسات نسبت به دیگران، وفای به عهد و امثال‌ذلک است، عنوان کرد: به تعبیر بعضی دوستان اربعین مانند یک ابر رسانه عمل می‌کند و اطلاعات بین میلیون‌ها انسانِ حاضر و غائب ردوبدل می‌شود لذا باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کرد.

قدردانی امام جمعه کرج از میزبانی کریمانه دولت و ملت عراق نسبت به زائران اباعبدالله

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه تصریح کرد: این اتفاق مبارک و میمون امسال هم باشکوه بیشتری رقم خورد و جا دارد که از میزبانی کریمانه دولت و ملت عراق نسبت به زائران اباعبدالله بخصوص زائران ایرانی قدردانی و تشکر کنم؛ بخصوص امسال که دشمن خیلی تلاش داشت پیوندهای عاطفی را خراب کند حتی می‌خواستند بین شیعیان عراق و ایران اختلاف بی اندازند که تیرشان به سنگ خورد؛ هر دو کشور با هماهنگی و همراهی امور را پیش بردند؛ و همه این‌ها از جلوه‌های کرامت امام حسین علیه‌السلام است. از زائران بزرگوار باید تشکر کرد که باحوصله تحمل سختی کردند و حماسه آفریدند؛ که البته هرچه سختی بیشتر باشد فضیلت بیشتری دارد؛ افضل الاعمال احمزها.

جابر بن عبدالله انصاری اولین زائر امام حسین علیه السلام است

وی در بخش دیگری عنوان کرد: اولین زائر امام حسین علیه‌السلام طبق نقل، جابر بن عبدالله انصاری است، صحابی پیغمبر که همراه عطیه بن‌سعدبن جناده عَوفی کوفی آمد به کربلا و عطیه دست جابر را گرفت و به قبر نزدیک کرد.

عطیه بن سعدبن جناده عَوفی کوفی

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه عطیه از تابعان و از شیعیان امیرالمؤمنین علیه‌السلام در کوفه و مفسر قرآن بود، گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند که نوکر جابر بوده؛ نه همراه او بود. او محدث، فقیه و دارای تألیفات بود. حتی علمای اهل سنت هم او را ثقه و فقیه می‌دانستند و از او حدیث نقل کرده‌اند. در زمان خلافت امیرالمؤمنین به دنیا آمد و تا امام باقر علیه‌السلام را هم درک کرد. وقتی متولد شد پدرش از امیرالمؤمنین خواست برای او نام بگذارد. حضرت فرمود او عطیه خداست و نامش را عطیه گذاشت؛ و در سال ۱۱۱ قمری در کوفه وفات کرد. همراه مختار در قیام شرکت کرد و در قیام عبدالرحمن بن محمد بن اشعث بر ضد حجاج بن یوسف هم شرکت داشت. حجاج او را به دلیل خودداری از ناسزاگویی به امیرالمؤمنین ۴۰۰ ضربه شلاق زد و موی سروصورت او را تراشید.

آمریکا با برهم زدن برجام همه مشکلات بعدی را به وجود آورد / برجام برای ما خسارت محض بود

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری عنوان کرد: در رابطه با مذاکرات عرض کنم اولاً آمریکا با برهم زدن برجام همه مشکلات بعدی را به وجود آورد، اگرچه برجام برای ما خسارت محض بود اما ایران به قراری که گذاشته بود پایبند بود و همه هم به این مطلب اقرار دارند، لذا باید برای جبران آن‌ها اقدام جدی داشته باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این نوبت رژیم صهیونیستی با میان‌داری و خرابکاری و سنگ‌اندازی و تحریک کشورهای عضو به دادن بیانیه برعلیه ایران به طریق دیگری منافع کشور را مورد تعرض قرار می‌دهند؛ که هفته گذشته اشاره کردم که سه کشور اروپائی آلمان و فرانسه و انگلیس برعلیه ایران بیانیه داده‌اند. خود هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپائی و بقیه کارشناسان می‌گویند جمهوری اسلامی از اول مذاکرات با توجه به منافع ملی و خطوط قرمزی که دارد برای پیشبرد مذاکرات تلاش کرده و در مسیر منطقی و درست حرکت کرده است؛ و برعکس طرف مقابل همه تلاش خودش را با استفاده از بوق‌هایی که دارد می‌کند تا باج‌گیری کند و ایران را مقصر جلوه دهد و می‌گوید ایران از فرصت استفاده نمی‌کند و برنامه هسته‌ای خود را گسترش می‌دهد؛ و البته نمی‌گویند تا امروز چه اقدام مؤثری برای از بین رفتن وضع موجود انجام داده‌اند و چرا تعهدات خودشان طبق برجام را انجام نمی‌دهند.

دولت به منافع و حقوق ملت فکر می‌کند و تا حصول نتیجه به نفع مردم همین مسیر را ادامه می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه مردم و دولت نشان داده‌اند که زیر بار فشارها و جنجال‌آفرینی نمی‌روند، گفت: دولت به منافع و حقوق ملت فکر می‌کند و تا حصول نتیجه به نفع مردم همین مسیر را ادامه می‌دهد و منتظر خواسته‌های ناحق نمی‌ماند.

آژانس در زمین صهیونیست‌های خبیث بازی می‌کند / اروپایی‌ها با شرایط پیش رو به گاز ایران محتاج خواهند شد

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه بابیان اینکه متأسفانه آژانس هم در زمین صهیونیست‌های خبیث بازی می‌کند، گفت: آنچه برای ایران مهم است از بین رفتن و بی‌اثر شدن تحریم‌هاست و تا امروز هم خودش را تطبیق داده و سختی‌ها را تحمل کرده ولی قطعاً اروپایی‌ها نمی‌توانند این مقدار که ما تحمل داریم تحمل کنند، با شرایط پیش رو به گاز ایران محتاج خواهند شد و لذا آن‌ها نباید فرصت را از دست بدهند، خودشان را از سیطره صهیونیست‌ها خارج کنند. حرف از مذاکره می‌زنند اما در همان حال تحریم می‌کنند که دید چند روز قبل تعدادی از افراد را تحریم کردند بعد می‌گویند ایران نمی‌خواهد کار درست شود.

کار رژیم صهیونیستی با رجزخوانی‌هایی که می‌کند و تهدیداتی که دارد تمام است

وی بابیان اینکه کار رژیم صهیونیستی با رجزخوانی‌هایی که می‌کند و تهدیداتی که دارد تمام است، تأکید کرد: بدون زیاده‌خواهی و باج‌گیری منافع ایران را تأمین کنید و فرصت را از دست ندهید. رژیم صهیونیستی مدتی است تهدید می‌کند گاهی برای آزمایش دست به اقدام می‌زند و به گفته سران کشورهای منطقه عامل تنش و بی‌ثباتی و محور شرارت‌های منطقه این رژیم منحوس است. خودشان در روزنامه‌هایشان اقرار دارند که ایران قدرت منطقه‌ای است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه تصریح کرد: سرهنگی که رئیس بخش ایران در ارتش رژیم غاصب است مطالب زیادی راجع به ایران گفته و ادامه داده: «به‌ویژه که ایران ما را به رسمیت نمی‌شناسد و سعی دارد تا ما طی یک یا دو و یا سه دهه دیگر در منطقه حضور نداشته باشیم». الحمدالله پیام ایران را دریافت کرده‌اند، پس باید این را خوب‌تر و بیشتر درک کنید نگاه به بعضی نقص‌ها و کمبودها شما را غره نکند که وقتی صحبت از منافع ملی و حفظ کیان کشور باشد تمام ایرانیان چنان جهنمی برای شما درست کنند که راه فراری نداشته باشید.

امروز سی سال قبل نیست

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: به هفته دفاع مقدس نزدیک می‌شویم یاد آن ایام را گرامی می‌داریم؛ و این را به همه دشمنان نظام اسلامی یادآوری می‌کنیم که آن دوران برای شما که با تمام عده و عُده در مقابل ملتی که چیزی نداشت تاب نیاوردید را فراموش نکنید و این را هم فراموش نکنید که امروز سی سال قبل نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: همان‌طور که خبردارید در رزمایشی تهاجمی و هدف محور که اخیراً توسط ارتشی‌ها انجام شد قسمتی از قابلیت‌های پهپاد نقطه زن آرش ۲ مورد آزمایش و رونمائی قرار گرفت که فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرد ما پهپاد آرش ۲ را مخصوص تهاجم به حیفا و تل‌آویو در نظر گرفتیم؛ این بشارت خوبی بود. حالا هی تهدید کنید؛ اما این را بدانید کوچک‌ترین اقدام شما مساوی است با مواجهه سنگین همه‌جانبه و محو از روی زمین.

ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم پیشرفت

خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم پیشرفت، گفت: این برنامه ۲۶ فصل داشت و باز این هم دشمنان انقلاب اسلامی را عصبانی کرد. ابلاغ همین روش‌ها و دستورات چون برای مسیر پیشرفت و آبادانی کشور طرح و برنامه ریخته می‌شود باعث عصبانیت آن‌ها می‌شود. نمی‌دانم دنبال می‌کنید یا نه که شروع می‌کنند به فرافکنی و صحبت‌های بی‌ربط. البته این سیاست‌های کلی برنامه هفتم پیشرفت احتیاج به توضیح و شرح دارد که درجایش باید گفته شود.

مسئله آب را جدی بگیرید

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش پایانی بیانات خود با اشاره به نکته استانی، عنوان کرد: مسئله آب را عزیزان جدی بگیرید و در استفاده رعایت همه‌جانبه داشته باشید؛ مصرف بیهوده قطعاً حرام است؛ اسراف در آب قطعاً حرام است. وضعیت آب در کشور به‌خصوص در همین منطقه خودمان در البرز هم حساس است. داشته‌های آبی ما محدود است و باید در استفاده رعایت کامل را داشته باشیم.

کوتاهی در روند ساخت و به نتیجه رساندن تصفیه‌خانه‌ها جایز نیست

وی در ادامه بابیان اینکه راجع به پساب و تصفیه‌خانه‌هایی که باید در استان احداث و یا راه‌اندازی شود تعلل به‌هیچ‌وجه جایز نیست، گفت: این کارها باید با سرعت انجام شود؛ وقتی ۹۲% کار تمام‌شده و ۸٪ مانده باز بعضی‌ها در آنجا تعلل دارند؛ کوتاهی کردن در روند ساخت و به نتیجه رساندن این تصفیه‌خانه‌ها هم جایز نیست.

نباید اجازه داد محصولات کشاورزی که با آب آلوده آبیاری شده‌اند در اختیار مردم قرار گیرد

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز بابیان اینکه عده‌ای هم که منفعت‌طلب‌اند برای منفعت بیشتر توجه به‌سلامت جامعه ندارند، گفت: نباید اجازه داد محصولات کشاورزی که با آب آلوده آبیاری شده‌اند در اختیار مردم قرار بگیرد؛ این کار درستی نیست. مردم در معرض بیماری قرار می‌گیرند. تصفیه‌خانه‌ها باید درست شود تا جلوی آب‌های آلوده گرفته شود. قسمتی از سبزی‌ها و صیفی‌جات این‌طور است لذا دستگاه‌های متولی نظارت بیشتری کنند و با دادستان محترم در اقداماتی که دارند همکاری لازم را داشته باشند.

عبر إمام الجمعه کرج عن شکره لحکومه وشعب العراق والمواکب العراقیه والإیرانیه

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش پایانی بیانات خود، اظهار داشت: با توجه به مسائلی که برای ایران و عراق بوده، ازآنجایی‌که مهم است که ما تشکر و قدردانی کنیم؛ به نظرم رسید که از طرف شما به زبان عربی چندجمله‌ای را از مردم و حکومت عراق و موکب داران تشکر کنم.

وی در خاتمه عنوان کرد: انا بصفتی امام‌جمعه کرج عنی وبالنیابه عن سکان وأهالی محافظه البرز، اتقدم بالشکر الجزیل، والامتنان الوافر، الی جمیع الاخوه والاخوات العراقیین، الذین یخدمون زوار الامام الحسین علیه السلام، فی ایام الاربعین. واشکر ایضاً من صمیم القلب، حکومه وشعب العراق العزیز، وکذلک اصحاب المواکب العراقیین و الایرانیین، الذین استضافوا زوار ابی عبدالله الحسین علیه السلام، باموالهم وارواحهم. بالتاکید، وبلا شک ولا ریب فی عصر الغطرسه العالمیه ومع وجود الأعداء العنیدین للشعوب الاسلامیه وعلی رأسهم آمریکا المجرمه الذین لا یکتفون فقط بزعزعه المجتمع الاسلامی وتضامنه بل یریدون وبکل الوسائل زعزعه العالم کله، فان اربعین سید الشهداء علیه السلام، هو من یدمر المخطط الخبیث والحسابات الشریره، لأعداء مدرسه اهل البیت علیهم السلام وأقول بأعلی صوت، کلام الامام رحمه الله علیه «الحرکه التی تقوم لوجه الله لا تقهر وأن آمریکا لا تستطیع أن تفعل شیء».

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.