پیام تسلیت در پی درگذشت عالم ربانی معلم و مربی اخلاق حضرت حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا

کارشناس روابط عمومی ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰

حضرت آیت‌الله حسینی همدانی در پیامی درگذشت عالم ربانی معلم و مربی اخلاق حضرت حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا را تسلیت گفتند.

 

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، متن پیام نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی معلم و مربی اخلاق، سالک مجذوب و مجذوب سالک حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالله فاطمی نیا طاب ثراه موجب تاثر گردید. شخصیتی که سالها از اساتید مبرز بهره برد و با اخلاص و مجدانه درعلوم و معارف اهل بیت علیهم السلام پژوهش داشت و حاصل را کریمانه در اختیار مشتاقان قرار می‌داد. بیان نغز و دقت نظر او در مسائل معنوی روح تشنه را سیراب و دل تاریک را نورانی می‌کرد و چراغ راه اقشار مختلف، بخصوص جوانان عزیز بود. و البته در دفاع از ارزشهای انقلابی به موقع هشدار میداد.
اینجانب این ضایعه را به حضرت ولی عصر ارواحنا فداه رهبر معظم انقلاب ادام الله ظله الشریف حوزه های علمیه و مراکز علمی دوستداران و ارادتمندان و شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده از خدای تعالی رفعت مقام و حشر با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت مینمایم.

حسینی همدانی

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.