پیام تسلیت در پی درگذشت آیت الله محمدی ری شهری

کارشناس روابط عمومی ۰۲ فروردین ۱۴۰۱ ۰

حضرت آیت‌الله حسینی همدانی در پیامی، درگذشت عالم مجاهد، متقی و مدافع سنگر ولایت و امامت، حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری را تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، متن پیام نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
خبر رحلت عالم مجاهد و متقی حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری طاب ثراه موجب تأثر و تألم گردید. شخصیت گرانقدری که در طول سالیان متمادی، مدافع سنگر ولایت و امامت بود و در خدمتگزاری به قرآن و عترت و مقابله با فتنه‌ها و تحجرها و انحرافات خسته نشد، مبارزی نستوه با طاغوت که در دفاع از آرمان‌های ناب اسلام و انقلاب لحظه‌ای سستی و کوتاهی نداشت. صدیق، خلیق، شفیق، و خدوم بود و در تمام مسئولیت‌های خطیر و مورد نیاز انقلاب، فعالانه انجام وظیفه کرد و رضایت خدا طلبید.
اینجانب این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی، حوزه های علمیه و مراکز علمی پژوهشی، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای تعالی برای بازماندگان صبر و اجر و برای ایشان علو درجه و رفعت مقام و حشر با اولیاء الهی خواهانم.

حسینی همدانی

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.