تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمد نوروزی

کارشناس روابط عمومی ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، پیکر مطهر شهید مدافع حرم جانباز شیمیایی محمد نوروزی صبح روز جمعه دوازدهم شهریورماه از کنار مزار شهدای گمنام کانون شهید سبحانی کرج به‌صورت خودرویی به سمت آستان مقدس امامزاده حسن علیه‌السلام تشییع و تدفین شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در حاشیه این مراسم بابیان اینکه شهادت شهدای مدافع حرم اعلام استقامت و مقاومت پایداری این مسیر حق را برای ما پیام می‌آورد، اظهار داشت: شهادت این شهدا بیان می‌کند که جوانمردی، ایثارگری، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی هنوز افرادی را دارد که تا پای جان برایش ایستادگی و مقاومت می‌کنند و این پیام را برای ما دارد که از این مسیر جدا نشوید و پیرو این مسیر باشید تا بتوانید آن اهداف بلند الهی را مستقر کنید.

جانباز شیمیایی مدافع حرم «محمد نوروزی»، بامداد چهارشنبه ۹ شهریور به دلیل جراحات ناشی از مجروحیت شیمیایی در سوریه به شهادت رسید.

شهید محمد نوروزی متولد ۱۳۵۸ در قزوین بود، او بیش از چهار سال در دفاع از حرم اهل‌بیت علیه‌السلام داوطلبانه در جبهه مقاومت حضور داشت و با تروریست‌های تکفیری جنگید، این رزمنده مقاومت در عملیات‌های مختلفی همچون آزادسازی بوکمال، آزادسازی حلب، آزادسازی حومه ادلب و آزادسازی تدمر حضور داشت.

شهید نوروزی طی نبرد مجاهدانه خود در جبهه مقاومت، دچار مجروحیت شیمیایی شده و سال‌ها به نام جانباز مدافع حرم شناخته می‌شد که نهایتاً به دلیل شدت عارضه شیمیایی در سوریه آسمانی شده و به یاران شهیدش پیوست.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.