در دیدار با اعضای منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلان‌شهر کرج مطرح شد:

توصیه‌های مهم امام‌جمعه کرج به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر / بنده شورا را رصد دقیق و مطالبه گری خواهم داشت / شفافیت و گزارش به مردم را برای خودتان اصل قرار دهید

کارشناس روابط عمومی ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، اعضای منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلان‌شهر کرج پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

 

 

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن عرض تبریک به منتخبین مردم کرج در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر به جهت مورد اعتماد مردم واقع‌شدن، بیان داشت: کرج را شاخص مدیریت کارآمد در کشور کنید.

وی بابیان اینکه قانونی و منظم کارکنید، اظهار داشت: صادقانه وارد و صادقانه نیز خارج شوید و با برنامه و نظم پیش روید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه تمایلات و خواسته‌های شخصی خود را کنار گذارید، خاطرنشان ساخت: با قانون‌شکنان زاویه رسمی داشته باشید.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به تراکم جمعیتی بالای شهر کرج، بر اهمیت انتخاب شهردار کارآمد، تأکید کرد و گفت: در انتخاب شهردار دقت و با همفکری و مشورت خودتان انتخاب کنید.

وی در ادامه به بیان برخی شاخصه‌های شهردار تراز پرداخت و گفت: «مدیریت جهادی»، «اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه»، «پاک دستی»، «برخورداری از علم و توان و قدرت کافی» برخی از ویژگی‌های شهردار تراز است.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه شهردار باید مرد میدان و مثل خودتان انقلابی و جهادی باشد، گفت: شخص را با مشورت انتخاب کنید ولی زیر بار فشارها نروید.

آیت‌الله حسینی همدانی شورای شهر را ریشه‌ی شهرداری خواند و افزود: شهردار باید این را بفهمد و بداند ریشه‌اش شورای شهر است و بعد از انتخاب نیز باید او را تقویت کنید.

وی با تعبیر شهردار به سرباز در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: شهردار مثل سرباز است که شورای شهر او را وسط میدان فرستاده و باید تقویت و پشتیبانی‌اش کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تأکید بر اینکه نگذارید رابطه شما با شهردار آسیب ببیند، گفت: خودتان شهردار را انتخاب و پای آن بایستید که خدا ان‌شاءالله کمکتان خواهد کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری مسئولینی که بین مردم هستند را موفق خواند و اظهار داشت: شورای شهر باید در میان مردم و متن جامعه حضورداشته باشد.

وی در ادامه بابیان اینکه مدیر جهادی باید تلاش شبانه‌روزی، ساده زیستی و مردمی باشد، به چهار ویژگی کارگزار نظام اسلامی در بیان امام صادق علیه‌السلام پرداخت و گفت: «سیاست، تدبیر و برنامه‌ریزی شبانه»، «بازرسی و خدمت‌رسانی به مردم در میدان»، «پوشاک زبر و خوراک ساده» و «فضای کار و زندگی ساده» از چهار ویژگی کارگزار نظام اسلامی است.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز در بخش دیگری بابیان اینکه شورای شهر و شهرداری باید برای حاشیه‌نشینان برنامه داشته باشد، به اعضای منتخب مردم تأکید کرد: هر تصمیمی که می‌گیرید و کاری که انجام می‌دهید حتماً باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه نظام مسائل شهر را توسط کارگروه‌ها احصا و اولویت‌بندی داشته باشید، عنوان کرد: تحلیل محیطی درستی از شهر داشته باشید و از مردم نظرخواهی و تصمیم را خودتان بگیرید.

وی با تأکید بر اینکه سبک معماری و سبک زندگی اسلامی را در مصوباتتان در نظر داشته باشید، گفت: نگذارید فساد به وجود بیاید.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز بابیان اینکه شفافیت و گزارش به مردم را برای خودتان اصل قرار دهید، گفت: کار سیاسی کنید ولی سیاسی‌کاری نکنید چراکه کار سیاسی یعنی برای مردم کارکنید اما اگر سیاسی‌کاری کردید مردم ناامید می‌شوند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید بر اینکه دچار حاشیه نشوید، گفت: خود را مشغول کارهای خرد نکنید اما البته کارهای خردی که حرف درمی‌آورند را سریع اجرا کنید.

وی با تأکید بر لزوم توجه به درآمد پایدار، تأکید کرد: شهرداری باید درآمد پایدار داشته باشد اما جوانب لازم را باید در نظر بگیرید چراکه این خود می‌تواند عامل فساد شود.

امام‌جمعه کرج در پایان بابیان اینکه بنده شورا را رصد دقیق خواهم کرد و مطالبه گری خواهم داشت، با اشاره به روایتی از امیرالمؤمنین علیه‌السلام، تصریح کرد: امیرالمؤمنین علیه‌السلام در روایت می‌فرمایند: «سه دسته کار تو را خراب می‌کنند: اول خودت، دوم خانواده و اطرافیانت، سوم دسته‌ای از مردم که تو به دلیلی به آن‌ها گرایش داری» به این سه دشمن که می‌خواهند کار ما را خراب کنند حواسمان باشد.

در ادامه گزیده ای از تصاویر این جلسه را مشاهده میفرمایید:

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.