سفر یک‌روزه نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به شهر گرمدره

کارشناس روابط عمومی ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰

به گزاش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی پیش از ظهر روز گذشته (شنبه) در سفر یک‌روزه خود از شهر گرمدره بازدید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در البرز در جریان این سفر یک‌روزه در پنجاه و یکمین همایش ائمه جمعه استان که با حضور نور محمد فردی بیرانوند معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و ائمه جمعه شهرستان‌های استان برگزار شد، حضور یافت.

در این همایش مهمانان دعوت‌شده و تعدادی از ائمه جمعه شهرستان‌ها به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل روز جامعه پرداختند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه این سفر یک‌روزه به شهر گرمدره در دیدار با جمعی از مسئولین این شهر که در دفتر امام‌جمعه گرمدره برگزار شد، با تأکید بر اینکه مسئولیت گرفتن در نظام اسلامی با مسئولیت در نظام غیر اسلامی تفاوت دارد، بیان داشت: به تعبیر مولا امیرالمؤمنین علیه‌السلام مسئولیت گرفتن طعمه نیست، اگرچه متأسفانه خیلی‌ها به چشم طعمه نگاه کردند و به باورهای مردم نسبت به دین لطمه زدند.

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات پرخرج برخی از کاندیداهای شورای شهر و روستا، ادامه داد: اگر مسئول نظام اسلامی خودش را خدمت‌گزار و خادم مردم بداند از مسئولیت فرار می‌کند و به آن به چشم طعمه نگاه نمی‌کند تا برایش تبلیغ‌های آن‌چنانی کند.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه مسئول نظام اسلامی درست عمل می‌کند و برای خدمت‌رسانی به مردم غفلت نمی‌کند، مسئولیت داشتن را فرصت خواند و اظهار داشت: در هر مسئولیتی به ما یک فرصتی می‌دهند به مدت محدود و این فرصت به‌سرعت و به‌آرامی سپری می‌شود لذا باید به‌خوبی وظیفه خود را انجام دهیم.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه دوگانه‌هایی مثل اصلاح‌طلب و اصول‌گرا مهم نیستند، اظهار داشت: ما برخورد سیاسی و با عناوین کاری نداریم بلکه برای ما عمل‌گرایی و خدمت به مردم در فرصتی که به ما دادند مهم است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در ادامه تصریح کرد: مسئولی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد در آخر کارش باید دو چیز داشته باشد، آن‌هم چیزی است که مولا امیرالمؤمنین علیه‌السلام در نهج‌البلاغه به مالک می‌گوید: «مالک دعا می‌کنم در آخر کارت یا سعادت داشته باشی یا شهادت» و سعادت یعنی در کار و مسئولیتی که داری هیچ مورد خطایی از تو سر نزده باشد که برایت شقاوت درست کرده باشد و شهادت هم یعنی در وسط کار دشمنان تو را بکشند و به شهادت برسی و این پایان کار کارگزار در نظام اسلامی است فرقی هم نمی‌کند چه خط فکری داشته باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان این دیدار با تأکید بر لزوم حداکثری در انتخابات، تأکید کرد: با تبلیغ چهره به چهره، تک‌به‌تک مردم را دعوت به شرکت در انتخابات کنیم.

دیدار با جمعی از علما، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه گرمدره بخش دیگری از سفر یک‌روزه نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز به شهر گرمدره بود.

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: با بصیرت افزایی و ارتباط چهره به چهره، تک‌به‌تک تبلیغ و تشویق به مشارکت حداکثری کنید و بعد به مصداق اصلح را معرفی کنید.

وی در پایان تأکید کرد: مشارکت حداکثری از شخصی که قرار است انتخاب شود، اهمیت بیشتری دارد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.