به مناسبت هفته کارگز

پیام نماینده ولی فقیه در استان البرز به مناسبت هفته کارگر

کارشناس روابط عمومی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰

آیت الله حسینی همدانی هفته کارگر را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، متن پیام حضرت آیت‌الله حسینی همدانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قال علی علیه‌السلام

ضیاء القلب من اکل الحال

 صفا و نورانیت قلب نتیجه لقمه حلال است.

      “کار” و تلاش برای “کسب حلال” موهبتی است الهی که خداوند آن را وسیلۀ سرافرازی و بی‌نیازی از خلق و شرط تحقق آمال قرار داده است و خود در کتاب شریفش اشاره فرمود که: لیس لانسان الا ماسعی. آنچه سبب می‌شود آدمی به کامیابی و سربلندی دست یابد همانا همت عالی داشتن و کار را جوهر وجود خود قرار دادن است. همان شرافتی که باعث می‌شود رسول خدا “اشرف مخلوقات عالم”، خم شود و بر دستان پینه‌بستۀ کارگر بوسه زند و چه مرتبه‌ای بالاتر از این.

      قطعاً یکی از نشانه‌های پیشرفت و ارکان قدرت در دنیا، وجود نیروی کار متعهدِ متخصص است که غیرتمندانه نسبت به تولید و برطرف کردن نیازهای جامعه مشغول کار و تلاش هستند و چه افتخاری بالاتر از این‌که کارگری در جهت پیشرفت اهداف عالی اسلام و رفع مشکلات جامعۀ ایمانی قدم بردارد که البته این مهم جز با برنامه‌ریزی و رفع نیازها و برقراری عدالت ممکن نیست و مسئولان محترم باید شئون مختلف مادی و معنوی کارگران شریف را مدنظر جدی داشته حفظ نمایند. به فرموده رهبر عزیزمان آنچه امروز از مهم‌ترین مسائل کشور است تولید و توجه به ایجاد شرایط مطلوب برای به حرکت درآوردنِ توانمندِ چرخه‌های صنعت و سرمایه‌گذاری دقیق و حساب‌شده برای رفع موانعی است که جز با همت و غیرت کارگران به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

       این‌جانب ضمن خدا قوت و خسته نباشید به خانوادۀ بزرگ کارگران بزرگوار استان سرافراز البرز روز کارگر را تبریک گفته و از خدای تعالی عزت و سربلندی بیشتر ایران اسلامی را طلب نموده، توفیق خدمتگزاری به مردم شریف در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه با مدیریت حکیمانه نائب الامام مدظله العالی را خواستارم.

حسینی همدانی

۱۴۰۰/۲/۱۱

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.