آیت الله حسینی همدانی:

نیروی انتظامی وظیفه خطیر حفظ امنیت را بر عهده دارد

کارشناس روابط عمومی ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، ظهر یک شنبه عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز و جمعی از روحانیون‌ عقیدتی‌سیاسی‌ نیروی‌ انتظامی البرز با آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در استان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار آیت الله حسینی همدانی با اشاره به روایتی بیان داشت:زندگی سالم با سه مولفه محقق می شود که عبارت اند از:عدالت،امنیت و خصب«خوشی»،قسمتی از این امنیت به دست تیروی انتظامی است و این وظیفه خطیری است.

وی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی بسیار خطیر است،گفت:کار هرچه خطیر تر بشود ارتباط معنوی باید بیشتر شود و از نظر روحی نیروها باید تقویت بیشتری بشوند.

امام جمعه کرج در ادامه خطاب به روحانیون عقیدتی نیروی انتظامی،بیان داشت:روحانیون باید هم خودشان را تقویت و هم نیرو هارا باید تقویت و رشد معنوی بدهند.

 آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر تکریم جانبازان و پیشکسوتان نیروی انتظامی ببیان داشت:یکی از کارهای خوبی که می توان در دهه دم ماه رمضان انجام داد بازدید از خانواده شهدا،جانبازان و سالمندان نیروی انتظامی است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.