پیام نوروزی به مناسبت سال ۱۴۰۰

کارشناس روابط عمومی ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰

حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز در پیامی آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی را به آحاد مردم ایران اسلامی به خصوص اهالی ولایتمدار استان البرز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، متن پیام نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز به شرح زیر است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ صَلَّی اللَّهُ عَلَی سَیِّدِنا مُحَمَّد و آلِهِ الطَّاهِرِینَ.

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا.

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی را خدمت خواهران و برادران بزرگوار و مردم عزیز و ولایتمدار استان سرافراز البرز، بخصوص خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران مجاهد و بالأخص عزیزانی که در مسیر تحقق سلامت اقشار جامعه، جامه شهادت به تن کردند و جان گران‌قدر خودشان را تقدیم کردند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

و امیدوارم سال جدید برای همه مردم ایران اسلامی سالی پر از خیروبرکت و نشاط و رشد و بالندگی در عرصه‌های مختلف باشد چون ربیع الایام با ربیع الانام مقارن شد.

مطلع سال، ماه شعبان المعظم، ماه رسول خدا، ماه ولادت ائمه و خاندان عصمت، ماه ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه مهدی الامم و ولادت حجت ابن الحسن سلام‌الله‌علیه خِتامُه مِسکِ امسال هم قرارگرفته است. امید داریم مشمول ادعیه زاکیه حضرتش در حق ملت شریف باشیم که ان‌شاءالله موجب گشایش در امور و رفع گرفتاری‌ها و سختی‌ها و مشکلات باشد.

سالی که گذشت و تقریباً زندگی همه مردم جهان تحت تأثیر ویروس کرونا تغییر کرده و سبک جدیدی را به وجود آورده، درس‌های فراوانی بخصوص برای مردم کشورمان به همراه داشت. در دل سختی‌هایی که متوجه ما بود رویش‌های شگرفی هم واقع شد که باید همگی شاکر و حامد خدای تعالی باشیم اگرچه توان شکرگزاری‌اش را نداریم.

شهادت تعدادی از کادر درمان و سلامت کشور و استان و شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان دکتر فخری زاده به تلخی فشارهای اقتصادی تحمیلی بیگانگان، به همراه سوء تدبیر و مدیریت تعدادی از مسئولان اجرایی و تعطیلی مراکز مذهبی و فرهنگی، اجتماعات مسلمین، جمعه و جماعات اضافه کرد؛ اما در مقابل شادی‌های فراوانی از شکست مفتضحانه نقشه‌های شوم و متکثر استکبار به‌ویژه آمریکای پلید درباره ایران و منطقه تا چند برابر شدن قدرت دفاعی و شکوفایی مضاعف صنعت موشکی کشور و تشکیل مجلس جوان و انقلابی و تحولات دستگاه قضایی در مبارزه جدی با فساد و مفسدان به همراه داشت.

و در این اواخر هم کشف واکسن ویروس کرونا شادی مردم را مضاعف کرد که قله همه این شادی‌ها را می‌توان پیروزی در امتحان مواسات و کمک مؤمنانه ملاحظه کرد. مردم بزرگ ایران اسلامی و به‌تبع البرزنشینان سرفراز و قهرمان از خود همچون گذشته جلوه‌های مانایی را به یادگار گذاشتند و تاریخ مشعشع این منطقه را نورانی‌تر کردند.

مردمی همدل و هم‌زبان اگرچه مجموعه‌ای از اقوام مختلف در این منطقه مجتمع هستند به تدبیر امام المسلمین در قالب ده رزمایش بزرگ و به‌یادماندنی مواسات با کمک ارگان‌ها و نهادها و گروه‌های جهادی و بسیجی در محلات و مساجد با راهبری ائمه محترم جمعه و جماعات از محرومان و نیازمندان دستگیری کردند و دوران دولت کریمه مهدوی را تمرین کردند.

در این روزهایی که تغییرات و تحولات به دست محول‌الاحوال در حال انجام است و مقلب‌القلوب دعاهای داعیان را می‌شنود و مستجاب می‌کند، از خدای تعالی می‌خواهیم دل‌های ما را در این ماه شعبان از همه پلیدی‌ها و رذایل اخلاقی شستشو بدهد. آمادگی درک ماه رمضان و لیالی بزرگ قدر را به همه ما عنایت کند تا بتوانیم وظایف بندگی‌مان را به‌خوبی انجام بدهیم. بلا و ابتلا و گرفتاری و سختی را از مردم دور کند. مشکلات اقتصادی، تورم و بیکاری را به بهترین شکل حل‌وفصل بنماید ان‌شاءالله.

در سال جدید که اولین انتخابات ریاست جمهوری را در گام دوم انقلاب اسلامی داریم امید است که مردم مثل همیشه با حضور حداکثری خودشان و مشارکت بالا، چشم دشمنان را کور و زبان یاوه‌گویان را لال کنند و با توکل به خدای تعالی مقدمات روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی و انقلابی را که دلسوزانه و با برنامه و کاردان سرکار خواهد آمد را فراهم کنند ان‌شاءالله.

در پایان ضمن تبریک مجدد ایام و تشکر ویژه از کادر درمان و پزشکی استان و همه مسئولان بزرگواری که در برقراری سلامت و نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند و عده‌ای از آن‌ها هم کمتر دیده می‌شوند، از همه مسئولان و عزیزان می‌خواهم که مثل همیشه شعار سال و خواسته ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای را به جان‌ودل تلقی کنند و وجهه همت خودشان را اجرایی شدن این مهم قرار بدهند ان‌شاءالله.

 همه شما موفق و پیروز باشید والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.