آیت الله حسینی همدانی:

البرز در همدلی و مواسات خوش درخشید/بستر مواسات و همدلی در دست مردم است

کارشناس روابط عمومی ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، مرحله دهم رزمایش مواسات و همدلی در استان البرز آغاز شد.

در این دیدار آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه مردم با نیکوکاری و مواسات فصل مشبه ای را از نورانیت را  برای جامعه رقم زدند،گفت:بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از مواردی که دستگاه های تبلیغی باید به آن بپردازند این است که ارزش های الهی و اسلامی و صفات برتر مطرح شده توسط قرآن و احادیث جنبه عملی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه یکی از شعار های انقلاب اسلامی خدمت به محرومین بوده است،اظهار داشت: استان البرز در این مدت خوش درخشیده و خوب عمل کرده و بستر این امر در اخیار مردم است و خیلی اوقات این فعالیت ها دیده نمی شود.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه انفاق آن چیزی که خدا بر ما روزی کرده یکی از جلوه های شکرگذاری از خدا است،بیان داشت: انفاق تنها بخشیدن مال نیست بلکه هر رزقی که خدا به ما می دهد را می توان انفاق کرد،حال بعضی علمشان بعضی مال و بعضی آبرویشان را انفاق می کنند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه یکی از نشانه های اهل ایمان انفاق کردن در راه خدا است ،بیان داشت: یکی از نشانه های ولی خدا بودن هم انفاق است و قرآن ملاک شایستگی برای ولایت را انفاق می داند.

وی با اشاره به اینکه رکن اول مشارکت و قدرت اجتماعی انفاق است،بیان داشت: برای دیدن قدرت جامعه باید دید که مردم آن جامعه در مسائل مختلف چه مقدار مطرح هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه

یکی از مهم ترین مسائل مطرح شده برادری اسلامی است،گفت: یک بخش از این برادری در مسائل اقتصادی مطرح است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به راویتی،بیان داشت:دین مردم سامان پیدا نمی کند مگر به دو چیز:با انصاف رفتار کردن به یکدیگر و شریک کردن برادران در مال خود.

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.