آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دهه پنجم انقلاب باید دهه عبور از مشکلات اقتصادی و بهبود مدیریت اجرایی کشور باشد

کارشناس روابط عمومی ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و سقوط نظام شاهنشاهی، بیان داشت: امیدوارم همه ما در نشر و توسعه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی که به‌واسطه مجاهدت، ایثار و سختی‌های فراوان شهدای بزرگوار چه در پیش از پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس به‌دست‌آمده، کوشا و بتوانیم دنباله‌رو درست و واقعی باشیم.

وی در ادامه چهل‌سالگی انقلاب را دوران بالندگی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان ساخت: موضوع دهه پنجم و چهل‌ساله دوم انقلاب اسلامی یکی از نقاط حساسی است که باید با یک دقتی از آن عبور کرد و از رفتارهای نابالغانه پرهیز کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانیه «گام دوم» رهبر معظم انقلاب، این بیانیه را توصیفی و تبیینی عنوان کرد و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به تکلیف خود عمل کردند و بیانیه «گام دوم» را به‌عنوان نقشه راه در چهل‌ساله دوم انقلاب ابلاغ کرد و روش اجرای آن را نیز در سخنرانی سوم خرداد ۱۳۹۸ تبیین و بیان کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه نتیجه بیانیه «گام دوم» باید تغییر کارگزاران نظام باشد، بیان داشت: برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم باید حلقات میانی و کارگروه‌هایی برای گفتمان سازی تشکیل شود تا درنتیجه فعالیت آن‌ها تحول اجرایی رقم بخورد.

وی در ادامه بابیان اینکه نباید دولت را در یک قشر متمرکز کرد، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی تأکید کرد و اظهار داشت: با تشکیل حلقات میانی و کارگروه‌ها در تمامی حوزه‌ها در هر استان، جوانان توانمند شناسایی و سپس فرد برگزیده به بخش کشوری راه پیدا می‌کند و درنهایت در بین تمامی استان‌ها توانمندترین فرد می‌تواند عهده‌دار مسئولت اجرایی در آن حوزه باشد که بدین ترتیب افراد از کف جامعه به مسئولت اجرایی خواهند رسید.

امام‌جمعه کرج در خاتمه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، بر لزوم تشکیل دولتِ جوانِ حزب الهی تأکید کرد و گفت: ان‌شاءالله با کمک همه دلسوزان کشور و انقلاب، دهه پنجم انقلاب، دهه عبور از مشکلات اقتصادی و بهبود مدیریت اجرایی باشد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.