آیت الله حسینی همدانی در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی کشور:

شهید سلیمانی و آیت الله مصباح هر دو در یک سو حرکت می کردند/تقویت استان البرز تقویت نیروی انتظامی کشور است/دستگاه انتظامی مایه افتخار کشور است

کارشناس روابط عمومی ۱۴ دی ۱۳۹۹ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، در آستانه سالگشت شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آیت الله حسینی همدانی با سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان نیروی انتظامی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه شهید سلیمانی و آیت الله مصباح هر دو در یک سو حرکت می کردند،گفت:شهید سلیمانی از وظایف خود میدانست که از مرزهای نظام دفاع بکند وبرای حفظ امنیت جامعه و کیان انقلاب و نظام بحث محور های مقاومت و تشکیل نیروهای مردمی در جاهای مختلف دنیا که مدافع نظام اسلامی هستند را فراهم کرد و در حقیقت ایشان مرزبان حریم و حرم اهل بیت و انقلاب بودند.

وی در ادامه افزود: سالروز شهادت سردار سلیمانی وفات علامه مصباح است و ایشان مدافع و دژبان اندیشه و تفکر اهل بیت عصمت و طهارت می باشد و هر دو دارند دفاع و دژبانی از دین می کنند.

امام جمعه کرج با افتخار دانستن نیروی انتظامی،گفت:رشته مرزبانی شما منحصر به مرزهای جغرافیایی نیست بلکه بیشتز از اینهاست،شما محدوده کاری شما فقط حفظ حدود و ثغور نیست و مجموعه نیروی انتظامی از خیلی چیز ها مراقبت و محافظت می کند و دستگاه انتظامی کشور افتخارات زیادی را برای نظام اسلامی به وجود آورده است.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه تقویت نیروی انتظامی استان البرز تقویت نیروی انتظامی کشور است ،بیان داشت:استان البرز دارای مساحت کم اما مسائل فراوانی است که بحمدلله با عده و عُده موجود قابل تقدیر و تشکر است و هرچقدر استان البرز تقویت شود باعث تقویت بیشتر نیروس انتظامی کشور است.

وی با اشاره به آیه ای قران کریم در ارتباط با محاسبه نفس بیان داشت:پیکره نیروی انتظامی مانند یک انسان است و ارزیابی شما هم مانن محاسبه برای این انسان است و سعی کنید در این محاسبه و ارزیابی تقوای لازم را بخرج بدهید و این محاسبه را مانند محاسبه شریک از شریک باشد تا باعث رشد و ارتقاء این نیرو در جاهای مختلف بشود.

نماینده رهبر معظم انقلاب با تشکر از فعالیت های دستگاه انتظامی در دوران کرونا،گفت: بدنه مردم و اصناف در این زمینه همکاری و مشارکت کردند و دستگاه انتظامی بسیار در این زمینه موثر بودند.

در انتها آیت الله حسینی همدانی به مهم بودن بحث خانواده های نیروی انتظامی پرداخت و تقویت کردن این بخش را از مسائل مهم نیروی انتظامی شمرد.

گفتنی است در ابتدای جلسه سردار حسین اشتری به بیان مطالب و توضیح مسائلی پرداخت.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.