دیداربا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز:

رابطه بین صنعت و دانشگاه باعث زنده شدن استان می شود

کارشناس روابط عمومی ۰۲ دی ۱۳۹۹ ۱

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج،صبح امروز آیت الله حسینی همدانی با حمید رضا عقاب نشین مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان  البرز دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن مهم شمردن بحث امید در جامعه،گفت: مجموعه شهرک های صنعتی البرز می تواند در ملموس کردن امید در جامعه نقشی اساسی داشته باشد ، همانطور که الان روند رو به رشدی را شروع کرده است.

وی با اشاره به قابلیت ها بیشمار استان،بیان داشت:مهاجرپذیر بودن برای استان یک فرصت است زیرا فردی که مهاجرت می کند دارای استعدادی است که نتوانسه آن را در جایی که قبلا بوده به کارگیرد  و به همین دلیل مهاجرت کرده تا بتواند از استعداد خودش را شکوفا کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه برای امیدواری در جامعه باید موانع امید را برطرف کرد،افزود: موانعی که جلودار رشد مجموعه ها می شود باید رفع شود.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه مراکز دانشگاهی و پژوهشی در استان بسیار زیاد است،گفت: استان دارای ظرفیت های علمی بالایی است و رابطه دانشگاه و صنعت باید تعریف شود.

وی در ادامه افزود:برای زنده شدن استان نیاز است که رابطه بین صنعت و دانشگاه تعریف شود.

گفتنی است حمید رضا عقاب نشین مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان  البرز در ابتدای جلسه به ارائه توضیحاتی در ارتباط با عملکرد شرکت شهرکهای صنعتی البرز پرداخت.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

یک دیدگاه

  1. سید مجتبی دبستانی 10 مارس, 2021 در 21:57 - Reply

    سلام
    برادر بزرگوارم آقا سید مهدی حسینی همدانی پاینده باشید در پناه پروردگار مهربان و یاری دهنده مردم . سپاس که مثل بعضی ها نیستید و با مردم و … دیدار دارید .
    التماس دعا
    سید مجتبی دبستانی

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.