آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با جمعی از اساتید، روحانیون و ائمه جماعات نمازخانه‌های اهل سنت استان البرز:

دیدار با روحانیون و ائمه جماعات نمازخانه‌های اهل سنت استان البرز

کارشناس روابط عمومی ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۰

جمعی از اساتید، روحانیون و ائمه جماعات نمازخانه‌های اهل سنت استان البرز،با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از بدو تأسیس رویکرد وحدت‌گرایی داشته است،گفت:انقلاب اسلامی رویکردی تقریبی و وحدتی دارد و امامین انقلاب از ابتدا اکید بر وحدت کرده و می‌کنند.

وی با اشاره به آیه«اخْتِلافُ اُمّتی رَحمَهٌ» بیان داشت:برخی افراد به معنای لغوی اختلاف توجهی ندارند و تنها به معنای اصطلاحی آن می‌پردازند،در حالی معنای لغوی آن رفت آمد هست یعنی رفت آمد امت من مایه رحمت است.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه امروزه فکر مسلمین تقریبی و به سمت وحدت است،بیان داشت:امروزه دشمن می‌بیند در آمریکا و اروپا مردم به‌سوی اسلام روی می‌آورند و نمی‌توانند کاری انجام دهند به همین دلیل به اسلام‌ستیزی و توهین روی آورده‌اند و چنگ به‌صورت اسلام،قرآن و پیامبر می‌زنند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه امروزه جهان اسلام موردحمله جنگ هیبریدی و چندوجهی قرارگرفته،گفت:توهین اخیر فرانسه به پیامبر اسلام تنها یک توهین نبوده بلکه وجوه مختلفی دارد.

وی در ادامه افزود:کشورهایی که خودشان را اسلامی می‌دانند اما در پی عادی‌سازی روابط خود با صهیونیسم‌هایی که در پی زمین زدن اسلام می‌باشند ،این‌یک وجه دیگری از جنگ هیبریدی می‌باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره لایحه جدید دولت فرانسه،گفت: این لایحه که به اسم «مقابله با جدایی‌طلبی مذهبی و جلوگیری از نفوذ افراطی‌گری»مطرح‌شده توطئه ایست جدید برای از کار انداختن علمای دینی در فرانسه.

آیت‌الله حسینی همدانی به اشاره به نیاز امروز اسلام به وحدت،اظهار داشت: برای مخدوش کردن چهره اسلام همین گروه‌های تکفیری کافی است و این گروه‌ها برایشان شیعه و سنی تفاوتی ندارد بلکه هدفشان از بین بردن چهره واقعی اسلام است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.